Pani Króliczek: Inspiracje/ Przytulnie mieszkanie z oryginalnym oknem/ 120
poniedziałek, 14 listopada 2016

Inspiracje/ Przytulnie mieszkanie z oryginalnym oknem/ 120


Naturalne, bezpretensjonalne, z elementami vintage (stojące lampy )! Proste, bez zbędnych dekoracji. Z pięknym, ciekawym oknem. Podsumowując - to niewielkie mieszkanie  bardzo mi się spodobało :) Sprawdźcie, czy Wam także wpadnie w oko!











Sypialnia jest naprawdę niewielka, ale za to bardzo przytulna :) Urządzacie sypialnie i szukacie inspiracji? Zerknijcie tutaj!

źródło: stadhem.se

A co sądzicie o podłodze? Według mnie, jest przepiękna! Chętnie widziałabym taką u siebie :) Jeżeli szukacie paneli do swojego mieszkania, zapraszam tutaj :)

Pozdrawiam!
Ania

6 komentarzy

  1. Deski w mieszkaniu - mistrz !

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie moje klimaty...chciałabym taki dywan u siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też takie szukam! jak znajdziesz, daj znać! :)

      Usuń
  3. Urocze mieszkanko:) Urządzone dość spokojnie, ale podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. lampa w grochy mnie rozwaliła :) jest super!

    OdpowiedzUsuń

TOP