Pani Króliczek: Inspiracje/ Marmur i drewno/ 117
poniedziałek, 7 listopada 2016

Inspiracje/ Marmur i drewno/ 117

drewniany stół, surowe drewno stół, metalowe krzesła

Nigdy nie byłam fanką czarnych kuchni. A tym bardziej marmurowych blatów. Jednak to wnętrze sprawiło, że pomyślałam "wow". A w sumie to "WOW!" Mam nadzieję, że Wy także w cyklu inspiracje znajdujecie czasami mieszkania, które otwierają Wam oczy na detale, kolory, materiały i połączenia, które nigdy wcześniej nie przyszły Wam do głowy :)

Kuchnia wywołała u mnie naprawdę sporo emocji. Gdy na nią patrzę, pragnę ją mieć :) Ze zdziwieniem przyznaję, że czarne fronty prezentują się wspaniale, a marmurowy blat jest ich doskonałym uzupełnieniem. Zachwyca mnie również drewniany stół i metalowe, industrialne krzesła! Jest elegancko, stylowo i z pewnością - niebanalnie!










Stół jest niesamowity - drewniane, stare deski wspaniale kontrastują z zimnym i błyszczącym blatem z marmuru. Inny piękny stół do jadalni, możecie podziwiać tutaj.












źródło: alvhem.se


Jak Wam się podoba to mieszkanie? Mnie urzekła kuchnia, lampa w salonie i płytki w przedpokoju (cudowne heksagony, jeśli je lubicie, zajrzyjcie tutaj). 

Zapraszam również do PaniKróliczek na facebooku, klik :) 

Pozdrawiam ciepło!
Ania

7 komentarzy

  1. Szkoda, że u nas nie ma takich mieszkań, choć może są, a przynajmniej mam taka nadzieję. Masz rację czarna kuchnia połączona z marmurem wygląda elegancko, ale nie sztampowo. Czuć prawdziwie skandynawski klimat, dobry klimat. Nasza polska skandynawia, się do tego nie umywa. Siwa kanapa, biało czarne dodatki, rogi i koc w renifery nie czynią skandynawskiego wnętrza, mało kto z miłośników polskiej skandynawi ma jakiekolwiek pojęcie o tym stylu. Wydaje mi się, że problemem jest to, że nie potrafimy dokonywać wyborów, wpadamy do Ikei, Pepco i bierzemy to co widziałam na zdjęciu, u koleżanki czy w gazetce i nie chodzi o to, że mam coś przeciwko tym sklepom, nie, sama w nich kupuję, ale nie muszę mieć wszystkiego. Pozdrawiam, miło się oglądało coś fajnego.
    Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maria pozostaje nam wierzyć, że są ;) Cieszę się, że ktoś zauważył w tym mieszkaniu dokładnie to, co ja :) Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuje za komentarz!

      Usuń
  2. no pięknie to wygląda :) każda aranżacja w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się styl tego mieszania - mało w nim rzeczy - jest tak świeżo i czysto i przestronnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało tu koloru, ale jednak zachwyca, ma coś w sobie przyciągającego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne mieszkanie, a taka kuchnia to moje marzenie. :-) Tam mogłabym gotować ile dusza zapragnie i karmić rodzinkę przy tym cudnym stole. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń

TOP