Pani Króliczek: Geometryczne płytki/ Heksagony, płytki 3D/ 122
piątek, 18 listopada 2016

Geometryczne płytki/ Heksagony, płytki 3D/ 122


Płytki są super! Doskonale sprawdzą się w pomieszczeniach narażonych na wilgoć oraz wysoką eksploatację. Dziś zapraszam na przegląd płytek w kształcie modnych heksagonów oraz wzorów 3D!


Płytki przeżywają ostatnio dobre chwile - nieustannie pojawiają się nowe, ciekawe wzory, które zachęcają do zmian w wystroju kuchni oraz łazienki ;-) Niedawno pisałam o płytkach w stylu hiszpańskim (w tym wpisie znajdziecie nie tylko inspiracje, ale również porady dotyczące ważnych parametrów, na które warto zwrócić uwagę podczas zakupów)! 

Dziś pora na geometryczne kształty!

PŁYTKI HEKSAGONY
Nazywane są także plastrami miodu. Obecnie cieszą się ogromną popularnością. Sama długo rozważałam ich zakup (o moich rozterkach możecie poczytać tutaj).  Podobają mi się w każdym wydaniu - jasnym, ciemnym i wielokolorowym!




adoremagazine.com, blogovin.com,blogssom.com, egprojekt.pl


PŁYTKI 3D
Przez pewien czas sądziłam, że te płytki to nie moja bajka, że są zbyt szalone. Teraz doceniam je coraz bardziej - widziałam wiele fantastycznych realizacji z ich udziałem i już nie dostaje oczopląsu gdy na nie patrzę!



mydomaine.com,tubadzinzien.pl,tonsoftiles.co.uk


PROPOZYCJE ZE SKLEPÓW


Heksagon trójkolorowy - Planetadom.pl, 207 zł/m2
Heksagon biały - Modnydom24.pl, 119 zł/m2
Heksagon szary - Planetadom.pl, 140 zł/m2
Heksagon imitacja drewna - Dekordia.pl, 139 zł/m2 


Miro, Kolorymaroka, 490 zł/ m2
Josef, Kolorymaroka.pl, 360 zł/m2
Novabell, Dekordia.pl, 275 zł/m2
Kafle Vives, Dekordia.pl, 80 zł/m2


Co sądzicie o takich płytkach? Wolicie heksagony czy kafle 3D? A może preferujecie jednobarwne, klasyczne płytki? Te imitujące beton też są super! :)

Widzieliście już moją odmienioną komodę z Ikei? Jeśli nie, zapraszam tutaj!

Miłego weekendu :)
Ania

*zdjęcie główne z mandarinstorm.com

4 komentarze

  1. Płytki w kształcie heksagonów - dla mnie fajne, zwłaszcza te, które wyglądają jak drewno. 3D przekombinowane, dostałabym oczopląsu... ;- ) Pozdrowienia! Twoja wierna fanka (prywatnie i blogowo) Agnieszka S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Agnieszko, cóż mogę napisać :) Ślę buziaki ;-) :*

      Usuń
  2. heksagony to mój wybór! będę je mieć w swojej łazience, już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Jestem ciekawa efektu :) Może podzielisz się fotkami, jak już będziesz po remoncie? :)

      Usuń

TOP