Pani Króliczek: DIY/ Drewniana skrzynka i lustro z Ikei/ 119
piątek, 11 listopada 2016

DIY/ Drewniana skrzynka i lustro z Ikei/ 119


Zapraszam Was na prostą, ale (według mnie) całkiem udaną metamorfozę drewnianej skrzynki!




Mam w domu sporo różnych pudełek i bibelotów, które albo mi się znudziły, albo nie pasują do nowego mieszkania. Żeby nie tracić kasy na zakup nowych, postanowiłam zainwestować w próbki farb, pędzel i gąbkę do malowania. Jakie są efekty mojej zabawy? :)

Skrzyneczka pierwotnie wyglądała tak: 

www.ikea.pl
Była ładna, ale trochę bez wyrazu. Ponieważ w sypialni zachodzą pewne zmiany, postanowiłam dopasować do nich skrzynkę. Wybrałam do tego kolor żółty i biały. Tak wyglądała skrzynka, w trakcie pracy:



Nie za ciekawie, prawda? 

Do jej przemiany użyłam:
Taśmy malarskiej ok. 5 zł (zostało mi jej mnóstwo)
Farby Luxens - cytrynowa uwertura (próbka) - 2,90 (nie zużyta w całości)
Farby Luxens - kolor biały (próbka) - 2,90 (nie zużyta w całości)
Pędzelka - ok 2 zł

Efekt końcowy prezentuje się tak:


Specjalnie pozostawiłam surowe drewno - dzięki temu nowa skrzynka idealnie pasuje do półek, które niedawno pojawiły się w sypialni. Ale o tym następnym razem ;)

Jak widzicie w szale malowania dorwałam także lustro z Ikei. Wcześniej miało czarne nóżki. Było poważne i zupełnie nie pasowało do mojej koncepcji. Wyglądało tak: 


Jego malowanie było pracochłonne i wymagało kilku warstw. Oczywiście, spray załatwił by sprawę znacznie szybciej. Ale w ramach cięcia kosztów postanowiłam zużyć do końca próbkę farby. Wydaje mi się że, rezultat jest zadowalający ;)


Proste, a cieszy ;-) Fajnie jest się poczuć jak dziecko i zabrać się za farby i malowanie. Polecam wszystkim - pomaga w walce z jesienną chandrą ;-)


Pozdrawiam,
Ania



7 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :D Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. nie moja bajka,w sensie, że nie dla mnie, ale bardzo mi się podoba. Na dodatek oryginalnie - nigdzie nie widziałam nic podobnego (może tylko nie widziałam? :) Zatem czekam aż pokażesz całość :) Jestem pod wrażeniem konsekwencji realizowania tego, co zamierzysz sobie. Ja nabyłam skrzynkę, tyle, że zamykaną, i dechy na różne takie niby komódki... pomysłów mam "pincet", ale... może dodałaś mi - jeśli nie skrzydeł, to chociaż parę piórek do nich :) To pisałam ja, eee... jak to było w Misiu? :)
    Przy takich moich prostych i neutralnych raczej meblach, chce mi się czegoś polskiego, i szarpię się pomiędzy witkiewiczowską zakopiańszczyzną a'la willa Koliba, a ...zalipiańskimi malunkami. Ale przetworzonymi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) dziękuje za komentarz! Całość będzie w środę, chyba że przegram bitwę z czasem. Czule głaszczę Cię po nowych piórkach i liczę, że przez długi weekend zdążyłaś zrobić coś twórczego ze swoimi skrzynkami :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. oooo lustro wygląda 100% lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Energetyczny żółty jest wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń

TOP