Pani Króliczek: PANI KRÓLICZEK - WRZESIEŃ!/ 103
piątek, 7 października 2016

PANI KRÓLICZEK - WRZESIEŃ!/ 103



Ostatnie dwa miesiące były pełne wrażeń (o tym, co wydarzyło się w sierpniu, możecie przeczytać tutaj). Z zaskoczeniem odkryłam, że dość trudno jest mi się odnaleźć w szarej codzienności, po trzech tygodniach intensywnego podróżowania. Jeżeli jeszcze nie czytaliście o mojej wyprawie do Tajlandii, zapraszam tutaj:
  • Bangkok część 1 i 2
  • Koh Samui klik
  • Phi Phi Island oraz Phuket klik


Życie w podróży bywa wyczerpujące - ciężkie plecaki, nieznośny upał, nagminne gubienie się i poszukiwanie właściwej drogi. Mimo ogólnego zmęczenia, zupełnie nie miałam ochoty wracać do domu. Nigdy nie wyjeżdżałam tak daleko i przyznaje - nie sądziłam, że Azja i jej otwarci, uśmiechnięci i życzliwi mieszkańcy zrobią na mnie tak duże wrażenie.


Najpiękniejsze wnętrze - Wrzesień 
Szczęśliwe, w trakcie podróży blog nie umarł ;) Pojawiło się 13 wpisów (to chyba całkiem niezły wynik!), w tym 4 mieszkania w ramach poniedziałkowego cyklu - inspiracje: 

źródło: alvhem.se, stadhem.se, egprojekt.pl

Ostatecznie, mimo obłędnej rustykalnej kuchni, wybrałam mieszkanie, w którym pięknie współgra szarość ze złotem. Może dlatego, że jest tak inne od mojego własnego ;) Jestem ciekawa, czy zgadzacie się z moim wyborem, czy podoba Wam się inne wnętrze. Koniecznie dajcie znać!

Serial 
Ten serial pomógł nam przetrwać długie (i liczne) momenty, które spędziliśmy w najróżniejszych środkach transportu. Słyszałam o nim już dawno temu, jednak żyłam w przekonaniu, że na pewno się nam nie spodoba. Cóż, byłam w błędzie i z przyjemnością się do tego przyznaję. O jaki serial chodzi?
 
www.pbs.org

Dowton Abbey! Czyli brytyjski serial kostiumowy, który cieszy się ogromną popularnością i świetnymi ocenami krytyków. Szczegółowo obrazuje życie różnych klas społecznych w Anglii  w pierwszej połowie XX wieku. Jeżeli jeszcze nie oglądaliście - serdecznie polecam! Jestem pewna, że kuzynka Violet podbije Wasze serca :)

Pozdrawiam!
Ania

2 komentarze

  1. Będę czerpać inspirację z Twojego wpisu!!! Twój blog jest wyjątkowo ciekawy, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za miłe słowa :) pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń

TOP