Pani Króliczek: Nowy szablon, czytelnicy, facebook i instagram!/ 112
środa, 26 października 2016

Nowy szablon, czytelnicy, facebook i instagram!/ 112


Dziś o kilku nowościach :)


Z radością ogłaszam, że blog się rozwija i ma się całkiem dobrze! Za mną prawie 10 miesięcy troski o to miejsce! W tym czasie powstało ponad 100 wpisów, a liczba czytelników rosła z miesiąca na miesiąc. Dzięki, że jesteście! 

Pewnie zauważyliście, zmiany na blogu :) Uznałam, że pora na porządki. Dodałam wygodne zakładki, dzięki którym szybko znajdziecie treści, które Was interesują. 

Pojawiła się także zakładka "Copywriting". Teraz już wiecie, czym zajmuję się zawodowo :)

Chciałabym Was zaprosić (z pewną nieśmiałością ;) na fanpage Pani Króliczek, który znajdziecie tutaj. Nie ukrywam, że każdy nowy "like" powoduje u mnie wypieki na policzkach z podekscytowania :) 

Jeżeli chcecie poznać Maszę i zobaczyć, co moje koty sądzą o jej przybyciu do domu, obserwujcie moje konto na Instargamie (klik)!

Pozdrawiam ciepło!

Ania


6 komentarzy

  1. Jak przejrzyście ! Gratuluję, będę obserwować w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię tu zaglądać, było i jest przejrzyście, i pięknie. Czy mogę zwrócić uwagę na błąd? ostatnio często zaczął się pojawiać (nie u ciebie, tylko w ogóle :), szczęśliwie nie jest ortograficzny - "także teraz już wiecie, czym zajmuję się zawodowo :)" w tym przypadku powinno być: tak że teraz już wiecie, itd... :)
    Tak w ogóle to ładnie piszesz, bezbłędnie. Tak że nie zaskoczyło mnie twoje zajęcie :)))
    Projekty, które prezentujesz są rzeczywiście warte uwagi. Twoje mieszkanie, wbrew paru głosom krytycznym - bardzo ładne, przytulne, inspirujące i bez dziwactw i banałów. Cieszy mnie, że nie "obkleiłaś" domu napisami w rodzaju "home sweet home", itd... niezwykle irytującymi.
    Jesteśmy Polakami, w Polsce. I tu przechodzę do meritum: odpowiada mi styl skandynawski, jego prostota, uroda. Ale... ale zaczyna mi brakować polskości, a przynajmniej prób poszukiwania polskiego stylu.
    Tyle na teraz :)dziękuję za twój czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa dziękuje bardzo za czujność! :) Już wszystko poprawiam! Dziękuje za miły, wyczerpujący komentarz :) Dzięki takim opiniom, mniej przejmuję się tymi negatywnymi. Jak myślałam o swoim mieszkaniu to sądziłam, że będzie tutaj wyczuwalny klimat retro (kanapa, witrynka). Ja dostrzegam tę atmosferę siedząc w salonie. Ale wiem, że nie wszyscy podzielają moje zdanie :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Jeszcze większą furorę zrobiłabyś, gdybyś została twarzą swojego bloga;- ) Masz duży potencjał, bo ze swoją tematyką docierasz i do kobiet, i do mężczyzn. Nie ma ścisłego przedziału wiekowego czytelników, ale domyślam się, że większość to ludzie w wieku 25-35. A więc młodzi, śledzący trendy, znający się na nowych technologiach, którzy wolny czas poświęcają na szukanie inspiracji.
    Pozdrawiam Cię, Twoja wierna fanka (prywatnie i blogowo) Agnieszka S... ;- )

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tą twarzą to na spokojnie ;P Dzięki Ci wierna fanko, doceniam bardzo :*

    OdpowiedzUsuń

TOP