Pani Króliczek: Inspiracje/ Polskie wnętrza/ 114
poniedziałek, 31 października 2016

Inspiracje/ Polskie wnętrza/ 114


Już drugi raz zapraszam Was do obejrzenia mieszkania, które nie znajduje się w chłodnej Skandynawii tylko na naszym, rodzimym podwórku. To nietuzinkowe wnętrze zostało stworzone przez Pracownie Egprojekt. Co mnie w nim uwiodło? Odpowiedź wydaje się oczywista - kafelki...i te w jodełkę, które możecie podziwiać na powyższym zdjęciu, i te które zdobią przedpokój oraz łazienkę...zresztą, zobaczcie sami!




gałki do mebli zara, gałki do mebli westiwng, gałki do mebli

gałki do mebli westiwng, gałki do mebli bonami, płytki jodełka

płytki jodełka, gałki do mebli westwing, bonami

Kojarzycie te gałeczki do mebli? Tak! Zdobią także fronty mojej kuchni! Możecie je zobaczyć tutaj i tutaj

gałki do mebli, gałki westwing, płytki w jodełkę w kuchni

płytki w jodełkę, gałki do mebli





Tapeta w stonowanym kolorze, doskonale sprawdzi się w każdym wnętrzu. Nie przytłoczy go, za to doda mu charakteru. Ostatnio sporo pisałam na ten temat (klik i klik).


Okrągłe miedziane lustro, to piękny detal, na który długo polowałam szukając wyposażenia własnej łazienki. Ostatecznie lustro kupiłam na limango, a tutaj możecie je zobaczyć klik i klik.



kafelki heksagony

kafelki heksagony, hiszpańskie płytki łazienka

Gdy rozmyślałam o projekcie własnej łazienki, zastanawiałam się, czy wybrać heksagony czy kafle w stylu hiszpańskim. Wygrała ta druga opcja, ale miłość do sześciokątów pozostała. Jeżeli interesują Was łazienki urządzone w tym stylu, koniecznie zerknijcie także tutaj.

kafelki heksagony, hiszpańskie kafelki, nadblatowa umywalka
źródło: www.egprojekt.pl

Co sądzicie o tym wnętrzu? Trafia w Wasz gust czy wolicie bardziej surowe, skandynawskie klimaty? A może preferujecie więcej kolorów? Jeżeli podoba się Wam ten projekt, zobaczcie także inne mieszkanie tego biura architektonicznego klik!

Pozdrawiam!
Ania

13 komentarzy

  1. Piękny parkiet i kafelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podłogi są w tym mieszkanku mistrzowskie :)

      Usuń
  2. Nazwałabym je 3 x P :D Przyjemne Przytulne Polskie
    Miło się takie wnętrza zwiedza :)
    Fajnego dnia,
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  3. według mnie niestety brak mu ego "coś" co je odróżnia od skandynawskiego.... może lekkosci, fantazji ?
    podoba mi sie tylko kuchnia....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A łazienki? :) Mi bardzo przypadły do gustu! :) Pozdrawiam Leptir :)

      Usuń
    2. Aniu zobaczyłam jeszcze raz i ... brak mi dywanu w salonie i dywaników w sypialni - ocieplaja wnętrze, łazienka funkcjonalna ale za duży chaos w kafelkach .... sorrry ale tak to widzę serdeczności

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że kolejna inspiracja bardziej przypadnie Ci do gustu ;) Dywanów brak to prawda :) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Piękne wnętrza. Mi szczególnie do gustu przypadła łazienka - świetnie połączenie różnych kafli, no i szafka pod zlew - świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne mieszkanie a najbardziej chyba urzekła mnie kuchnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wnętrza lubię:) Moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam od dłuższego czasu płytek na ścianę - chcę ułożyć jodełkę - marzę o niej. Podpowiesz, co to za model tych płytek w kuchni?

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, również poszukuję białych płytek do ułożenia w jodełkę w kuchni. Proszę o podpowiedź co to za rodzaj płytek.

    OdpowiedzUsuń

TOP