Pani Króliczek: Inspiracje/ Mieszkanie z ciemną kuchnią/ 108
poniedziałek, 17 października 2016

Inspiracje/ Mieszkanie z ciemną kuchnią/ 108


Jesień zdecydowanie nie jest moją ulubioną porą roku. Mniej lubię tylko zimę, także perspektywa najbliższych miesięcy nie nastraja mnie pozytywnie. Jeżeli Was również przytłaczają poniedziałkowe, coraz chłodniejsze poranki, mam nadzieję, że kolejne mieszkanie z cyklu inspiracje, nieco poprawi Wam humor ;) Wnętrze, które chcę Wam dzisiaj pokazać totalnie mnie zauroczyło! Zdziwiłam się, że czarna kuchnia może tak dobrze wyglądać. W połączeniu z drewnem, białymi kafelkami i stalowymi dodatkami prezentuje się naprawdę fantastycznie. Jestem ciekawa, czy Was również zachwyci :) 









Co sądzicie o takich ciemnych frontach kuchennych? Jeżeli znudziły się Wam białe kuchnie, koniecznie zobaczcie także inną czarną kuchnie oraz dwie szare klik i klik.  












źródło: stadhem.se

Co sądzicie o tym mieszkaniu? Mnie oprócz ciekawej kuchni urzekły również oryginalne lampy! Chętnie widziałabym je u siebie ;) 

Pozdrawiam ciepło!
Ania

2 komentarze

  1. Zdecydowanie tak, to mieszkanie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście nie czuje się czerni tej kuchni - jest niebanalnie ładnie i przytulnie. Nie podoba mi się stolik i krzesła - jest jakieś silenie się na bezpretensjonalność w tym ich odrapaniu. I skutek przeciwny. A jesień nie jest ponura, ani smutna. Lubię jesień!

    OdpowiedzUsuń

TOP