Pani Króliczek: Fotel w stylu retro! Lata 60 i 70! / 106
piątek, 14 października 2016

Fotel w stylu retro! Lata 60 i 70! / 106



Uwielbiam eklektyczne wnętrza, w których pojawiają się elementy nawiązujące do lat 60. i 70. ubiegłego wieku. Dlatego gdy miałam okazję zostać posiadaczką witryny z tego okresu nie wahałam się ani przez chwilę. Bardzo się cieszę, że ten piękny mebel znalazł swój dom w moim salonie. Jest nie tylko atrybutem, który zdobi wnętrze ale także cenną pamiątką. Tak właśnie jest z meblami, które bywają znacznie starsze od nas - mają swoją historię, przeżycia, rysy i niedoskonałości. Emanują ciepłem i tworzą wyjątkową atmosferę. 

Urządzając swoje cztery kąty marzyłam również o fotelu vintage. Sporo czasu spędziłam na szukaniu odpowiedniego modelu. Niestety, nie znalazłam idealnego, także porzuciłam swoje plany i skupiłam się na mojej miłości do witrynki, a fotel kupiłam w sieciówce. Żałuję, że DrewnianeMapy nie zaczęły swojej działalności kilka miesięcy wcześniej, bo wówczas na pewno adoptowałabym jeden z foteli!

Współpraca Tęczowej Robótki oraz DrewnianychMap wydała wspaniałe plony - zniszczone fotele vintage zyskały zupełnie nowe życie! Zresztą, zobaczcie sami!



źródło: DrewnianeMapy oraz TęczowaRobótka  

Jeżeli marzy Wam się fotel vintage, który zostanie wykonany według Waszego projektu, koniecznie zgłoście się do twórców!

A oto moja ukochana witrynka i parę inspiracji, jak umiejętnie można połączyć styl skandynawski z vintage!



http://www.egprojekt.pl/

http://www.egprojekt.pl/

A Wy co sądzicie o odnawianych meblach z tego okresu? Marzycie o jednym z nich, czy wolicie nowoczesne wzornictwo? Jeżeli uwielbiacie vintage z pewnością spodoba się Wam to wnętrze klik!

Urządzacie mieszkanie i szukacie tapety, która spełni Wasze oczekiwania? Zobaczcie mój najnowszy przegląd tapet w stylu skandynawskim! 

Miłego weekendu ;)
Ania

1 komentarz

  1. Zielony fotel z białymi nóżkami zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

TOP