Pani Króliczek: Prezenty dla miłośników kotów i wnętrz! /91
piątek, 9 września 2016

Prezenty dla miłośników kotów i wnętrz! /91



Całe życie miałam przy sobie psa. Los spłatał mi figla i zostałam mamą dwóch krnąbrnych kociaków. Nawet nie wiem kiedy przeszłam na drugą stronę mocy! ;) Nie wyobrażam już sobie domu, bez tych małych futrzaków! Dziś, chciałam Wam przedstawić kilka rzeczy, które będą idealnym prezentem dla miłośniczki i kotów, i wnętrz! Zapraszam! :)



www.pakamera.pl, MerryMeetMe

Lusterka MerryMeetMe, są śliczne i oryginalne! Wspaniale prezentowałyby się na mojej toaletce! ;) Na waszej pewnie też! Lusterko z rączką kosztuje 117 zł, a z mini-szufladką 312 zł.

www.h&m.com, www,fabrykaform.pl, www.jaciebrosze.pl

Mam słabość do filiżanek, kubeczków i miseczek...te z motywem kota, wydają mi się szczególnie uroczę! Filiżanka i talerzyk z czarnymi kotami pochodzą z H&M Home i kosztują po 29,90 zł za sztukę. Kubeczek z ogonem - fabrykaform.pl cena - 79 zł. Ostatni kubeczek dostaniecie na stronie: jaciebrosze.pl za 20 zł!

www.pakamera.pl, www.jaciebrosze.pl, www.h&m.com

W ostatnim zestawieniu panuje największy eklektyzm ;-) Ale wszystkie produkty łączy oczywiście motyw kota! Uroczy kociak na plakacie w moich ulubionych kolorach, pochodzi od alaela (do kupienia na pakamerze) i kosztuje 49 zł. Drugi, wakacyjny plakat, kupicie na www.jaciebrosze.pl za 40 zł. Poducha to H&M Home (39,90), a oryginalna lampa to dzieło little lights (pakamera). 

Jak Wam się podobają moje propozycje? Znaleźliście coś dla siebie? :-)

Pozdrawiam ciepło!
Ania

2 komentarze

  1. Kocham koty! :) A motyw kota na filiżankach, kubkach czy talerzykach jest moim ulubionym :) Oprócz tego uwielbiam realistyczne rysunki kotów w jakichś eleganckich ramkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i kolejna rzecz oprócz daty ślubu, która nas łączy :) my też mamy kota! Lusterko jest świetne, tylko mogłoby być trochę tańsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

TOP