Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ Zakupy! DUKA, TIGER, HOME AND YOU/ 93
środa, 14 września 2016

Moje mieszkanie/ Zakupy! DUKA, TIGER, HOME AND YOU/ 93




Prezenty zawsze są fajne :) Ale te w postaci bonów zakupowych są najfajniejsze ;-) Ponieważ zostaliśmy szczęśliwymi posiadaczami kart do Duki oraz Home and You, postanowiliśmy wyposażyć naszą kuchnie w kilka niezbędnych elementów. Oczywiście przy okazji, udało nam się kupić zupełnie niepotrzebne rzeczy, które mają za zadanie po prostu cieszyć nasze oczy (póki co, sprawdzają się świetnie)!


Kiedyś sądziliśmy, że chlebak jest zbędnym gadżetem. Myliliśmy się ;-) Jadąc do Duki wiedzieliśmy, że chlebak to priorytet na naszej liście. Udało się nam kupić model, który ładnie pasuje do naszej kuchni i nie jest za duży. Co istotne - był akurat w promocji i zapłaciliśmy za niego 75 zł (cena przed zniżką - 150 zł).


HOME AND YOU CHLEBAK, CHLEBAK

HOME AND YOU CHLEBAK, DUKA CHLEBAK, RETRO CHLEBAK

Kolejny na naszej zakupowe był młynek do soli. Chcieliśmy kupić nieduży model ale zarówno w Duce, jak i Home and You były tylko takie w rozmiarze XXL! W końcu zdecydowaliśmy się na szary młynek z Duki. Cena - 79 zł. Zabawnie prezentuje się przy naszym błękitnym młynku do pieprzu ;-)


Od pewnego czasu polowałam również na kawiarkę, która sprawdzi się na płycie indukcyjnej i będzie w kolorach, które będą pasowały do mojej kuchni. Zdecydowałam się na kawiarkę z Duki za 119 zł. 

pastelowa kawiarka, kawiarka na indukcję DUKA

Pora na mój ulubiony duet :) Na kartach zostały nam jeszcze środki, więc mogliśmy zaszaleć. Kupiłam miniaturową paterę z DUKI, za 54 zł. Na razie mieszka w niej niebieski niedźwiadek, który jest gumką i pochodzi ze sklepu Tiger. Kosztował 6 zł. :) Jak Wam się podoba takie zestawienie? Na zdjęciu widać jeszcze jeden nowy nabytek - pojemnik z Home and You, który był przeceniony z 50 złotych na 27 :)

pojemnik kuchenny w pastelowe kolory, patera


home and you, tiger

TIGER DEKORACJE, TIGER PATERA, HOME AND YOU PATERA

Przyznaję - uwielbiam mojego niedźwiadka i jego domek! Tak prezentują się nasze nowe nabytki. Co o nich uważacie? Jakie sklepy z dodatkami do domu polecacie? Dajcie znać :) Jeśli macie ochotę, możecie także rzucić okiem na moją listę prezentową dla miłośników kotów i ładnych gadżetów klik oraz przegląd uroczych gałek do mebli klik!

Pozdrawiam!
Ania 

4 komentarze

  1. Świetne nabytki! Zwłaszcza młynek i chlebak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny turkusowy młynek!
    Pozdrawiam
    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  3. Chlebak jest boski, ale ja nadal nie umiem się do niego przekonać. Na starym mieszkaniu był wehikułem czasu. Co włożyłam do niego chleb to wyciągałam suchary :) na nowym domu od dwóch lat nie mamy i mi nie brakuje póki co :) PS. Niedźwiadek i domek są boskie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba chlebak i cena też fajna. I niedźwiadek oczywiście ekstra. W ogóle uważam, że tiger to świetny sklep :)

    OdpowiedzUsuń

TOP