Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ Balkon/ Kosztorys/ 90
środa, 7 września 2016

Moje mieszkanie/ Balkon/ Kosztorys/ 90




Pokazałam Wam już całe mieszkanie! Pozostał tylko ulubiony zakątek naszych kotów, czyli balkon :) My też uwielbiamy to miejsce, choć nie ma co ukrywać - poświęciliśmy mu najmniej uwagi. Za rok na pewno dopracujemy szczegóły, a nasz balkon intensywnie się zazieleni :) Ale i tak jest nieźle! Wygodne siedziska z Ikei sprawdzają się doskonale, a huśtawka to strzał w dziesiątkę i świetne miejsce, na wieczorny relaks :) Zobaczcie jak się prezentuje i poznajcie szczegółowy kosztorys!

ikea meble na balkon, ikea sofa na balkon, ikea
huśtawka na balkonie, hamak na balkonie



A to mój pomysł na lampkę z Ikei - przez częste burze ciągle musiałam ściągać lampki z balkonu. W końcu umieściłam je w dużym wazonie i teraz nie muszę się już martwić, że porwie je wiatr :) Wieczorami, prezentują się tak:






Uparłam się na tę huśtawkę i jestem bardzo szczęśliwa, że ją mam :) Jest bardzo wygodna! W tle możecie zobaczyć jedną z szafek na buty Trones z Ikei (dwie pozostałe znajdują się w łazience, tutaj możecie sprawdzić jak się prezentują: klik). Świetnie się sprawdza! Trzymamy w niej rzeczy, które chcemy mieć pod ręką (np. odżywkę do kwiatów). 

huśtawka praktiker, hamak praktiker, hamak leroy merlin

praktiker huśtawka, praktiker hamak

huśtawka na balkon, hamak na balkon, huśtawka-hamak, huśtawka leroy merlin

No dobrze, a ile kosztowało nas urządzenie balkonu? 

Dwa fotele Applaro Ikea  (promocja) - 400 zł
Stolik Applaro Ikea - 119 zł
Zestaw poduszek Ikea - 280 zł
Doniczki - ok 100 zł. 
Dywanik Ikea Tanum - 16,99 zł
Huśtawka Leroy Merlin - 84 zł
Lampka - ok. 20 zł
Przesłona balkonowa Ikea Dyning - 29,99 zł

Czyli niecałe 1050 zł!

huśtawka ikea, huśtawka leroy merlin, hamak na balkon


Jeżeli szukacie balkonowych inspiracji, zajrzyjcie także tutaj!

Pozdrawiam ciepło :)
Ania

5 komentarzy

  1. Łapię inspirację w ramach moich przyszłorocznych planów:) Cenowo bardzo fajnie Wam wyszło! Podoba mi się połączenie ciemnego drewna z beżem i niebieskościami. Relaks i elegancja:)
    Miłego odpoczynku, pozdrowienia dla kotełów!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiemiejsce za tysiąc złotych - extra!! ja mam małą kiszke a nie balkon - nic takiego nie wchodzi w grę ... :( U CIebie jest cudnie!
    Kwiaty, kule :) i miejsce relaksu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny balkon. I bardzo dobrze, że się uparłaś na huśtawkę, to świetny pomysł. Aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam wielu blogów tak dobrze zaopatrzonych w informacje jak ten. Polecam!
    Po więcej inspiracji zapraszam do nas: https://stylowo-mieszkam.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę huśtawki! Też chcę taką :) A poza tym piękny balkon, nic tylko się relaksować. I wcale nie wygląda na niedokończony, musiałabyś zobaczyć nasz taras po dwóch latach mieszkania... nadal stoi pusty. Uparłam się, że najpierw skończę wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń

TOP