Pani Króliczek: Jesienne kolekcje w sklepach/ H&M Home, Ikea, Jysk/ 97
środa, 21 września 2016

Jesienne kolekcje w sklepach/ H&M Home, Ikea, Jysk/ 97



Jesień nadchodzi wielkimi krokami a wraz z nią nowe kolekcje w sklepach wnętrzarskich! :) Dlatego dziś zapraszam Was na mój subiektywny przegląd mebli i dodatków, które zagościły niedawno na sklepowych półkach i wyjątkowo przypadły mi do gustu :) Szkoda, że mam tylko jedno mieszkanie! Chętnie urządziłabym jeszcze kilka (korzystając z poniższych produktów)! 



H&M HOME ŚWIECZNIK, H&M HOME POŚCIEL

Wazon H&M Home, cena - 79,90
Poszewka na poduszkę H&M Home, cena - 59,90
Stoliczek, Ikea KVISTBRO, cena  - 139 
Świecznik niedźwiadek H&M Home, cena - 59,90 


nowości Jysk, h&m home

Pościel satynowa H&M Home, cena - 229
Szafka nocna Jysk, cena - 199
Rama łóżka Jysk, cena - 899 
Krzesło bujane Ikea Gronadal, cena - 499




Duży świecznik H&M Home, cena - 99,99
Zegarek na pasku Jyski, cena - 50
Szklany dzbanek H&M Home, cena - 59,90
Kwietnik Jysk, cena - 59,95 

Stołek Ikea SVARTAN, cena - 159
Filiżanka H&M Home, cena - 39,90
Świecznik H&M Home, cena - 29,90 
świecznik "gałązka" H&M Home, cena - 59,90


szklana kopuła Harliga ikea, poszewka na poduszke h&m

Taca, Ikea SVARTAN, cena - 199
Szklanka kopuła, Ikea HARLIGA, cena - 29,90 
+ leśne zwierzątka IKEA RORD, cena - 39,99
Poszewka na poduszkę, H&M Home, cena - 29,90
Metalowy świecznik, H&M Home, cena - 22,90

Zdecydowanie walczą we mnie dwie siły - jedna pragnie pasteli i radosnych kolorowych dodatków, druga uwielbia głębokie szarości, miedź, czerń i złoto. Teraz, gdy patrzę na te wspaniałe świeczniki, uroczę wazony i piękną pościel, zdecydowanie wygrywa mroczniejsza strona mocy :)

A Wy co sądzicie o nowych kolekcjach? Znaleźliście coś dla siebie z powyższych propozycji, czy macie inne typy? :) Jeżeli macie ochotę kontynuować przegląd sklepowych półek, zerknijcie również tutaj tutaj!

Pozdrawiam ciepło!
Ania

3 komentarze

  1. Bardzo fajne, na pewno bym coś wybrała. Odpowiadają mi dodatki z h&m home :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje do wnętrz, chociaż jeśli chodzi o pościele to brakuje mi jakiś ciekawych wzorów, w sieciówkach wszystko takie proste i gładkie. Wiem, że minimalizm w modzie, ale mam tak minimalistyczną sypialnię, że jakiś wzór duży i ciekawy zawsze ją ożywi. Z pomocą przyszła mi hurtownia pościeli, bo w sklepach brak oryginalnych wzorów ;(

    OdpowiedzUsuń

TOP