Pani Króliczek: Inspiracje/ Błękitne pastylki, różowe landrynki.../ 99
poniedziałek, 26 września 2016

Inspiracje/ Błękitne pastylki, różowe landrynki.../ 99



To nasz ostatni poniedziałek w tym rajskim zakątku ziemi. Na szczęście jeszcze nie dopadła nas melancholia związana z powrotem do domu, ponieważ przed nami wciąż parę wspaniałych dni i miejsc do odkrycia :) Dziś, postanowiłam pokazać Wam piękne, energetyczne mieszkanie, pełne mocnych kolorów i ciekawych dekoracji. W dodatku, oddaliliśmy się nieco od zimnej Szwecji i jesteśmy na naszym podwórku! Twórcą tego pięknego wnętrza jest EG projekt. Mieszkanie ma niespełna 70 metrów i znajduje się w Warszawie. 





Czy widzicie TEN taras? Mam nadzieję, że w przyszłym roku znajdę czas żeby dopieścić mój balkon. Wtedy będzie prezentował się właśnie tak! Póki co, mój balkon możecie zobaczyć tutaj.



Piękna tapeta w przedpokoju od razu przykuła mój wzrok. Tym bardziej, że zastanawiałam się nad jej zakupem, przy okazji urządzania sypialni! Jeżeli szukacie tapet w stylu skandynawskim, zerknijcie tutaj!



Przyznaje - różowy zagłówek podbił moje serce! Wygląda absolutnie wspaniale! Zgadzacie się, ze mną? 

źródło: http://www.egprojekt.pl/

Jak podoba się Wam to pełne intensywnych kolorów mieszkanie? Jest w Waszym guście, czy preferujecie stonowane kolory? Jeżeli lubicie kolor różowy we wnętrzu, zerknijcie także tutaj, a jeżeli wolicie delikatniejsze, skandynawskie klimaty zobaczcie mieszkanie z szarą kuchnią klik!

Pozdrawiam ciepło!
Ania

4 komentarze

  1. Bardzo mi się podoba taka kolorystyka. Ożywia pomieszczenia i fajne kontrasty. Świetny napis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastelowe dodatki zawsze dodają takie "spokoju" do wnętrz! Jesteśmy zdecydowanie ZA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ten róż w łazience to nie wiem czy bym przekonała swojego męża i samą siebie :) Ale poza tym mieszkanie jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnowa rama w łazience niespecjalnie mi się podoba, ale za to kolorowe półki są super. Ciekawa jest też sofa, podobają mi się te niebieskie oblamowania na poduszkach. Bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

TOP