Pani Króliczek: Inspiracje/ Tapetowy zawrót głowy /86
poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Inspiracje/ Tapetowy zawrót głowy /86


Witajcie! Mam nadzieję, że mój poniedziałkowy cykl "inspiracje" umila Wam ten najtrudniejszy dzień tygodnia...! Dziś, mam dla Was niezwykłe mieszkanie. Pełne ciekawych detali i...tapet!!! Tak - w każdym pomieszczeniu, znajdziecie inną, zupełnie wyjątkową sztukę. Jestem ciekawa, która spodoba się Wam najbardziej! Dodam, że jedną z nich, sama mam na ścianie! ;-)









Zauroczyła Was ta tapeta? Szukacie czegoś podobnego? Identyczną tapetę dostaniecie tutajKosztuje niecałe 205 zł i dostępna jest w dwóch kolorach:

https://decorations.pl






Natomiast ta szara, geometryczna tapeta dostępna jest tutaj i kosztuje 229 złotych. Mogliście ją zobaczyć w mojej sypialni, klik!








Szukacie pomysłów na dziecięcy pokój? Zobaczcie moje propozycję, jak urządzić spokojną przystań dla małego podróżnika klik oraz rzućcie okiem na pięknie urządzone skandynawskie pokoje maluchów klik!

źródło: alvhem.se

Co sądzicie o tym mieszkaniu? Która tapeta, najbardziej wpadła Wam w oko? :) Jeżeli szukacie innych, ściennych inspiracji, zapraszam również tutaj tutaj!

Pozdrawiam ciepło!
Ania

8 komentarzy

  1. Wszystkie tapety świetnie wyglądają, ale moje serce skradła tapeta z motywem roślinnym, szczególnie ten jaśniejszy wariant. Jest tak cudna, że już zastanawiam się, gdzie mogłabym ją położyć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Zgadzam się z tobą :) Żałuje, że nie mam jej gdzie położyć ;)

      Usuń
  2. pierwsza kwiecista tapeta bardzo przypadła mi do gustu, ale bardziej ta ciemniejsza , mniej pstrokata

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciemna, kwiatowa jest piękna. Użyłabym ją na jakiejś niedużej ścianie żeby nie zdominowała całości :) pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam przekonana do tapet, ale ta w geometryczny wzór naprawdę jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super! Taką mam w sypialni ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. A ja dla odmiany powiem, że mi bardziej podoba się ta szara z motywem sześcianów. Kwiatowa jest ładna, ale jak dla mnie za pstrokata, oczy nie wiedzą na co patrzeć. Jako motyw na coś mniejszego, akcent - świetne, ale z całą ścianą to chyba bym oszalała. Sześcienna bardziej prosta i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, cieszę się bardzo, tym bardziej, że sama wybrałam tą szarą sześcienną ;) ale kwiatowa też mi się podoba! choć, rzeczywiście może być męcząca na dłuższą metę ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń

TOP