Pani Króliczek: Inspiracje/ Oaza spokoju/ 83
poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Inspiracje/ Oaza spokoju/ 83


Ostatnie tygodnie były dla mnie niezwykle intensywne (dlaczego? O tym możecie przeczytać tutaj i tutaj). Przeglądając inspiracje, natrafiłam na to mieszkanie i od razu się w nim zakochałam! Jasne ściany, spokojne, stonowane kolory - tego mi teraz trzeba! (przynajmniej przez parę dni ;). Myślę, że to wnętrze to prawdziwy azyl - miejsce odosobnienia, w którym można odciąć się od reszty świata i nieco odpocząć. Jestem ciekawa, czy Wam również przypadnie do gustu ;)



















źródło: alvhem.se

Jak wrażenia? Co sądzicie o balkonie? Mnie bardzo przypadł do gustu! Niebawem przedstawię Wam mój własny, ale póki co zapraszam Was do zobaczenia balkonów, które były dla mnie inspiracją - klik. Natomiast tarasowe meble z tego mieszkania pochodzą z Ikei - stolik to mój zdecydowany faworyt! Żałuje, że nie zdobi mojego balkonu :)! Jeśli lubicie mieszkania w stonowanych kolorach koniecznie zajrzyjcie także tutaj :)

Pozdrawiam ciepło!
Ania

3 komentarze

  1. Przeliczając metry, wcale nieskromny metraż tego mieszkania... :-O to też sporo wnosi do ogólnego odczucia lekkości, prostoty itd.
    Osobiście nie podoba mi się ten odpływ w podłodze w łazience i pseudoloftowe podłączenie górnej lampy w kuchni -na żywo na pewno nie wygląda to fajnie. Wszędzie gołe okna, bez rolet choćby... hmmm, rozumiem,że mają sprawnie działającą klimę? ;-)
    Ale ogólne wrażenie -bardzo poprawne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne mieszkanie, choć osobiście nie jestem zwolenniczką dzielenia salonu na sypialnie i pokój dzienny. Wolę mieć wszystko osobno:) Kolory, dodatki - bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słoneczne mieszkanie! :) Podoba mi się oddzielenie sypialni małą ścianką! :)

    OdpowiedzUsuń

TOP