Pani Króliczek: Ranking kawalerek/ 75
piątek, 15 lipca 2016

Ranking kawalerek/ 75


Lubię ten cykl. Może dlatego, że sama mam ogromny sentyment do 26 metrowej kawalerki, w której spędziłam dwa cudowne lata z chłopakiem, który niebawem zostanie moim mężem (słyszycie, jak to poważnie brzmi?!) Wiem, jak uciążliwe bywa życie na tak małej przestrzeni ;) Ale mam także wrażenie, że niewielki metraż całkiem dobrze zbliża ludzi. Oba mieszkania są znacznie większe od mojej dawnej, małej dziupli - jedno ma 35 metrów a drugie aż 39. Jestem ciekawa, które bardziej przypadnie Wam do gustu ;)


Kawalerka nr 1









Czy Was także zachwyca tapeta? ;) Kącik jadalny - stół, krzesła, lampa i właśnie - pięknie ozdobiona ściana tuż obok, to zdecydowanie moje klimaty ;) Jeżeli lubicie tapety koniecznie zerknijcie tutaj i tutaj!

Kawalerka nr 2 












źródło: alvhem 

Co sądzicie? Obie kawalerki zdobi wspaniały piec kaflowy. Pierwszej charakteru dodaje skandynawska tapeta, drugiej surowa podłoga z desek, szachownica w kuchni (klik!) i delikatne niebiesko-kremowe płytki. Ciężko się zdecydować! Jestem ciekawa, jakie jest Wasze zdanie :)

Też lubicie porównywać ze sobą wnętrza? Zerknijcie tutaj -->  12 3 ;)

Miłego weekendu! 
Pozdrawiam :)
Ania

7 komentarzy

  1. Są śliczne. Wydają się bardzo przestronne przez kolory ścian i meble. A piec to w ogóle magia, wygląda jak z bajki :) Zawsze chciałam taki mieć u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się! mi też marzy się taki piec :)

      Usuń
  2. Mi zdecydowanie bardziej podoba się kawalerka nr 1, chyba rzeczywiście ta tapeta robi wnętrze. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie 2! A co do kawalerek, nasza miała 19m2 i do dziś ją bardzo miło wspominamy ;)
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie śliczne! Ale jakbym musiała się na któraś zdecydować to wzięłabym nr 1. :) Tapeta boska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wybieram nr 1! Uwielbiam tapety, a ta prezentuje się tu świetnie.Poza tym mam słabość do skórzanych uchwytów, a tu takie zastosowano w kuchni. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie kawalerki są cudowne. Pięknie urządzone, przestronne, idealne :)

    Pozdrawiam, merelysusan

    OdpowiedzUsuń

TOP