Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ Przedpokój/ 77
czwartek, 21 lipca 2016

Moje mieszkanie/ Przedpokój/ 77

IKEA HEMNES, PŁYTKI HISZPAŃSKIE, płytki vives terrades

Dziś chcę Wam pokazać mój przedpokój! Pomysł na to pomieszczenie pojawił się bardzo szybko. Gdy tylko zobaczyłam płytki Vives Terrades Grafito, wiedziałam, że to jest to, czego pragnę ;) Cała reszta potoczyła się naturalnie - wygodna pufa, którą uwielbiają moja koty, wieszak, cementowe lampy i duża drewniana szafa z Ikei, na którą  uwielbiam patrzeć ;) Muszę przyznać, że naprawdę lubię nasz przedpokój. Jest wygodny, funkcjonalny i co najważniejsze - bardzo się nam podoba ;)

gałki do mebli zara, ikea, wieszak jeleń

gałki zara

gałki do mebli zara, pufa happy barock

happy barok, pufa



gałki do mebli zara


gałki do mebli zara

lampa z cementu

happy barok




Jak Wam się podoba? Za parę dni tradycyjnie, pojawi się szczegółowy kosztorys! Wpadnijcie i zobaczcie ile kosztowało nas urządzenie przedpokoju!

Widzieliście inne pomieszczenia? Koniecznie zobaczcie również:
kuchnię, salon, sypialnię i łazienkę! A jak macie ochotę na naprawdę piękne wnętrze to kliknijcie tutaj :)

Miłego dnia!
Ania 

20 komentarzy

  1. Przestronny i przytulny. Sama zastanawiam się nad pufą w przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pufa to super rozwiązanie! :D polecam polecam!

      Usuń
  2. Bardzo ładny przedpokój. A i my mamy takie kafle, tylko że w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałyby sie zdjęcia z dalszej perspektywy bo nie umiem sobie wyobrazić gdzie np. ta szafa stoi i jak np. wygląda przedpokój z wnętrza mieszkania/jak wygląda mieszkanie stojąc w przedpokoju itp. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, fotki nie są zbyt przemyślane ;) Ogarnę jakieś lepsze :D Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Pięknie, proszę mi napisać jaką fugę dała Pani do VIVEsów, mam je położone w toalecie i stoję przed wyborem fugi właśnie.
    Pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie urządzone mieszkanie, bardzo proszę mi napisać jaką fugę dała Pani do Vives grafito?
    Pozdarwiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Sylwia :) Dziękuje za miły komentarz! Niestety nie pamiętam dokładnie jakiej firmy była to fuga, ale wiem, że była czarna! :)

      Usuń
  6. Dziękuję Aniu, CZARNA to już wystarczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Super mieszkanko :) Myślę o tych płytkach ale w kuchni na ścianie między szafkami. Będą się nadawać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, bardzo mi miło :) Myślę, że jak najbardziej :) To bardzo ciekawy pomysł! Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Witam, szukam takiej pufy. Gdzie ją można znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Moja pufka została kupiona okazyjnie na bonami (albo westwing, nie pamiętam już dobrze). Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Co za wieszaki, gdzie je zdobyć ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z kulkami, czy jelonki? Ten z kulkami kopiłam na meble.pl za 154 zł, a jelonki są z bonami 50 zł za dwie sztuki :) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Pufka cudo :) Piękne też te kafle w przedpokoju, może wykorzystam do łazienki :) uwielbiam b&w czy zamawiane w necie? czy dostępne w jakimś salonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej dziękuję ;) Wiem, że płytki są też dostępne stacjonarnie w kilku sklepach, jednak ja zamawiałam w necie - wyszło znacznie taniej ;-) To vives terrades grafito ;) pozdrawiam!

      Usuń

TOP