Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ Kuchnia/ Kosztorys/ 74
środa, 13 lipca 2016

Moje mieszkanie/ Kuchnia/ Kosztorys/ 74

kuchnia w stylu skandynawskim


Tydzień temu zaprezentowałam Wam moją kuchnię, tutaj, a dzisiaj zgodnie z tradycją chciałam Wam napisać ile kosztowało nas urządzenie tego pomieszczenia :)

Niestety, kuchnia to spory wydatek. AGD, wyposażenie, fronty robocizna... To nasza pierwsza kuchnia, także jeszcze parę miesięcy temu, nie miałam pojęcia jakie są koszty urządzenia własnej. Dziś już nie mam złudzeń - wysokie! ;) Długo zastanawialiśmy się jak powinna wyglądać nasza kuchnia i czy kupić gotowe meble czy może jednak zdecydować się na kuchnie na wymiar. Ostatecznie wybraliśmy to drugie rozwiązanie. 

Kuchnia meble na wymiar + robocizna - 5075
Gałki do mebli Westwing (8 sztuk) - 80 zł
Zlew, bateria, syfon - 337 zł
Lodówka Hotpoint- 1800 zł
Piekarnik - 1300 zł
Płyta indukcyjna -1100 zł
Zmywarka Hotpoint- 1100 zł
Płytki + robocizna - 482 zł
Wózek Ikea Raskog - 199 zł


Kuchnia: 11 473 zł.


dodatki:
Waga Bake my day, Bonami - 90 zł
Pojemniki Bake my day (7 sztuk), Bonami - 150 zł
Kolorowa zastawa, Bonami 220 zł
Kubki i miseczki, Sfmeble 220 zł
Reling, haki, pojemnik, Ikea - 58 zł
Czajnik DeLonghi Icona Vintage - 300 zł
Toster DeLonghi Icona Vintage - 300 zł

Z dodatkami - 12 811 zł

KUCHNIA NA WYMIAR, CENY KUCHNI, BIAŁE FRONTY, OTWARTE PÓŁKI W KUCHNI

KUCHNIA NA WYMIAR, IKEA TALERZE, F&F HOME

ILE KOSZTUJE KUCHNIA NA WYMIAR

SKANDYNAWSKA KUCHNIA, DELONGHI ICONA VINTAGE, HOTPOINT LODÓWKA

KUCHNIA NA WYMIAR KOSZT, CENY KUCHNI, BIAŁA KUCHNIA NA WYMIAR

ile kosztuje kuchnia na wymiar, miętowy wózek IKEA,

Zebrała się całkiem duża kwota! Jesteście ciekawi ile kosztowało mnie urządzenie reszty mieszkania? Tutaj znajdziecie salonsypialnię łazienkę ;)

Pozdrawiam!
Ania

11 komentarzy

  1. Tak, zgadza się, przy meblach robionych pod wymiar ceny są wysokie, ale też od razu po skończeniu prac widać efekty: wszystko dopasowane, żadnych niepotrzebnych dziur, przestrzeni niewykorzystanych, itd. Więc mimo wszystko się opłaca:) Oczywiście zakładając, że ma się kapitał, bo bez tego ani rusz.
    P.S Zadowoleni?

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd ta cudna deska do krojenia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem zdania, że lepiej dołożyć do kuchni na wymiar i wtedy naprawdę mieć wszystko dopracowane i nie wkurzać się potem na niedociągnięcia. Bardzo ładna kuchnia i koszt wcale nie jakiś kosmiczny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej moge prosic o informacje ggdzie zostal kupiony zlew i bateria? szukam wlasnie w tym kolorze ale ceny sa wszedzie duzo wyzsze! bede wdzieczna za odpowiedz :) kuchnia super, totalnie w moim stylu, wyglada jak z katalogu!
    pozdrawiam serdecznie
    Nikola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Nikola, dziękuję za miłe słowa :) Zlew był kupiony w promocji w castoramie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ta kuchnia powinna nagrodę dostać za design roku!!! Najlepsza jaka widziałam !!! A przepatrzylam wszystko Houzz, Pinterest, Homebook,Google :)
    Jak byś mogła się podzielić z kad masz płytki, rozmiar i kolor fugi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu naprawdę bardzo mi miło! :-) Płytki kupowałam w jakimś sklepie internetowym, odnajdę gdzieś swoje stare zapiski i dam Ci jutro znać. :-) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Marzę o taki wózku z Ikei i nigdzie nie moge go znaleźć w tym kolorze :(
    Czy nie chciała byś go sprzedać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! :-) No tak, ten kolor jest już chyba niedostępny. Póki co wózek mi służy, choć przyznaję, że kolorystycznie coraz mniej pasuje do mojego mieszkania...hm, może za parę miesięcy będzie na sprzedaż ;-)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Witam,piękna kuchnia. Szukam płytek z ciemną fuga które będą wyglądać tak pięknie jak Pani. Byłabym wdzięczna za info jakie to płytki i jaka fuga. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam piękna kuchnia. Szukam właśnie takich płytek z ciemną fuga które będą wyglądać tak świetnie jak Pani. Proszę o info jakie to płytki i jaka to fuga. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

TOP