Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ kuchnia/ 71
środa, 6 lipca 2016

Moje mieszkanie/ kuchnia/ 71


Dziś pokażę Wam moją kuchnie! ;) Naprawdę długo zastanawiałam się jak powinna wyglądać. Czas planowania i intensywnego rozmyślania trwał dobrych kilka miesięcy. W tym czasie narodziło się tyle pomysłów, że starczyłoby mi na co najmniej trzy, cztery kuchnie ;) Wahałam się do samego końca. Dzień, kiedy przybył do nas Pan Stolarz i zaczął rozpakowywać i montować naszą kuchnie, był naprawdę stresujący. Bałam się, że jak zobaczę całość to się rozpłaczę - i to nie z radości ;)

Szczęśliwie "Projekt Kuchnia" uważam za zakończony i całkiem udany :) Wiem, że sporo kontrowersji wzbudzają otwarte półki. Ja o takich marzyłam od dawna! Słyszałam opinie, że wszystkie rzeczy, które na nich postawię, będą oblepione tłuszczem i kurzem...nie brzmi to apetycznie, prawda? Znalazłam jednak na to sposób! Mamy tak mało kuchennej zastawy, że wszystkie talerze, kubki i miseczki, które widzicie na półkach, co dwa, trzy dni trafiają do prania (czyt. zmywarki). Są więc czyściutkie i nie straszny im kurz, pył i brud! ;)

delonghi vintage, pastelowa kuchnia, pastelowe pojemniki,

IKEA WÓZEK RASKOG, IKEA BAREK KUCHENNY

DREWNIANY BLAT IKEA, płyta indukcyjna, pastelowe kubki

kafelki metro kuchnia, białe kafelki metro, delonghi vitnage

białe fronty w pasy, białe fronty w stylu skandynawskim, delonghi vintage błękit

delonghi vintage icona, czajnik błękitny, kuchnia retro, pastelowa kuchnia

pastelowa kuchnia, kolorowe talerze, pastelowe talerze, pastelowe kubki

pastelowe kubki, pastelowe miski, kafelki metro

bake my day, waga pastelowa, waga vintahe, waga retro

reling ikea, płyta indukcyjna, kafelki metro

skandynawska kuchnia, bake my day, delinghi toster vintage



bake my day, delonghi, vintage icona czajnik, toster

Powtórzę raz jeszcze - planując to miejsce miałam kilka koncepcji. Trudno było się zdecydować na jedną. Myślałam o surowej kuchni, betonie, czarnej ścianie...Ostatecznie postawiłam na jasną kuchnie, z pastelowymi dodatkami, która dobrze współgra z resztą salonu (i mieszkania). Jesteście ciekawi, jak wyglądają pozostaje pomieszczenia?
Tutaj znajdziecie mój salon klik
Tutaj sypialnię klik
a tutaj łazienkę klik

Za tydzień zapraszam Was standardowo na kosztorys :)

Co sądzicie o mojej kuchni? Jeżeli zupełnie nie przypadła Wam do gustu, to na pocieszenie odsyłam do wpisu z wieloma pięknymi kuchniami, o tutaj!

Miłego dnia ;)
Ania

33 komentarze

  1. ślicznie! a co do otwartych półek - sama je posiadam i bardzo lubię. Kurz, brud, tłuszcz - mam wrażenie, że mówią tak tylko Ci, którzy po prostu... nie sprzątają ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, pewnie masz rację! :) Pozdrawiam Cie ciepło, dziękuje za komentarz :)

      Usuń
  2. bardzo ładnie wygląda, tylko wg mnie troche pusta ta ściana z półkami.... może jakiś plakat w ramie albo lustro ? a byc może te półki wkrótce sie zapełnią :)
    kuchnia super !!!!
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Leptir :) Taaak, myślę, że rzeczy z czasem będzie przybywać, ale postanowiłam, że będzie to naturalny proces ;)
      Miłego dnia! :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Półki świetne, a rzeczy na 100% z czasem zacznie przybywać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Półki świetne, a rzeczy na 100% z czasem zacznie przybywać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuchnia wygląda znakomicie! Na prawdę jestem wielką fanką twoich wnętrz :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Merely Susan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Pozdrawiam również :)

      Usuń
  6. Piękna pastelowa kuchnia. Faktycznie otwarte półki w tym poniszczeniu to temat kontrowersyjny, a masz na niego sposób a to najważniejsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) dziękuje Ci bardzo za miły komentarz ;) pozdrawiam!

      Usuń
  7. Bardzo klimatycznie:) czy moglabys zdradzic nazwe podlogi ktora widac w kuchni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ewelina, jasne! Kronopol Cedry Libanu :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Piękna podłoga. Jak się sprawują panele w kuchni? Czy pod szafkami i sprzętami tez są panele, czy może tam są płytki?
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Maju dopiero teraz zauważyłam Twój komentarz! Przepraszam! Panele sprawuję się bardzo dobrze. Są wszędzie - także pod szafkami, pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ja jestem zachwycona :) przecież wiesz...
    Biały, pasete, GAŁECZKI!!!! czajniczek!!! WAGA!
    To ja bym więszość rzeczy widziała u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ....Półeczki to moje ciche myśli .....Pewnie miejsca braknie na PRZYDASIE ......

    krynia9

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Witaj, Blat egger H3303 ST 10 Dąb Arlington naturalny :) pozdrawiam!

      Usuń
  11. Fantastyczna kuchnia. Wszystko tu do siebie pasuje. Czy można spytać, jakie to fronty i gdzie je można kupić? Jeszcze raz gratulacje. Mnie właśnie czeka to zadanie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Fronty - Restol H3 kolor 002 biały :) Kupione w Świętochłowicach w Drewmaxie, pozdrawiam serdecznie i powodzenia z kuchnią!

      Usuń
  12. Skandynawia to nie tylko białe meble, to życie tętniące na półkach....a tu jest ...pusto i smutno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście masz rację! Postanowiłam, że półki zapełnią się naturalnie, same. I tak też się stało ;-) Teraz kuchnia wygląda trochę inaczej! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. Aniu, skąd są płytki między blatem a półkami?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Strasznie mi głupio ale nie pamiętam gdzie je kupiłam :( Wiem, że w jakimś sklepie internetowym i sporo się naszukałam matowych. Powinnam mieć tę informację zapisaną na drugim komputerze - jutro będę miała do niego dostęp. Mam nadzieję, że znajdę informację, której szukasz :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  14. Ale ładna ta kuchnia! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie !!!Jaki kolor fugi jest użyty do płytek na ścianie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięnie!!!Jaki kolor fugi jest użyty do płytki na ścianie w kuchni?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne wnętrze... Trochę zresztą podobne do naszej kuchni po remoncie:)

    OdpowiedzUsuń

TOP