Pani Króliczek: Inspiracje/ Pokoje dziecięce/ 72
piątek, 8 lipca 2016

Inspiracje/ Pokoje dziecięce/ 72



Co prawda nie jestem mamą, ale przeglądając piękne skandynawskie mieszkania co jakiś czas natrafiam na dziecięcy pokój, który przykuwa moją uwagę na dłużej. Te pokoiki są urządzone z takim smakiem, że chętnie zajęłabym któryś z nich! Co ciekawe - wszystkie są jasne i zaaranżowane raczej w stonowanych barwach. A mimo to czuć w nich tą dziecięcą energię i radość! Zresztą, zobaczcie sami! 




IKEA
jak urządzić pokój dziecka?

jak urządzić pokój dla dziecka DIY TIPI

TAPETA CYRK, TAPETA SKANDYNAWSKA, TAPETA POKÓJ DZIECIECY

TAPETA DO POKOJU DZIECKA, TAPETA DO DZIECIĘCEGO POKOJU

FOTELIK DLA DZIECI


IKEA

IKEA



IKEA DZIECI

IKEA




źródło: alvhem, stadhem

Czy jakaś młoda mama poczuła się zainspirowana? ;) Mam nadzieję, że tak! :) A może któryś pokoik skradł Wasze serce? Ja mam kilka typów! ;) Najwyraźniej przepis na doskonały skandynawski pokój dla malucha to minimalizm, prostota, delikatne kolory i naturalne materiały!

Widzieliście już moją kuchnię? Jeżeli nie, to zapraszam tutaj, a jeżeli macie ochotę zobaczyć oryginalne mieszkanie z kroplą różu to klikajcie tutaj :)

Miłego weekendu! 
Ania

2 komentarze

  1. Jak ja uwielbiam takie pokoje :-) Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jeszcze nie jestem mamą, ale jak bym była to właśnie w takim pokoiku widziałabym swojego malucha ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP