Pani Króliczek: Inspiracje/ Doskonałe 100 metrów/ 76
poniedziałek, 18 lipca 2016

Inspiracje/ Doskonałe 100 metrów/ 76



Rozpoczynamy tydzień w pięknym stylu! Napiszę wprost - zakochałam się w tym mieszkaniu! W moim odczuciu jest doskonałe - jasne i radosne, przestronne i przytulne zarazem. Surowa cegła w kuchni przyprawia mnie o szybsze bicie serca ;) Zachwycają mnie detale - obrazy, lampy, wazony, rośliny - wszystko! Chętnie bym się do niego wprowadziła i nie wymieniłabym żadnego mebla! Ba! Nie przesunęłabym nic, nawet o milimetr :) Patrzenie na to wnętrze to ogromna radość dla moich oczu :) Jestem ciekawa, czy Wam również się spodoba!

















Ten dziecięcy pokoik, mogliście już widzieć tutaj ;)





źródło: alvhem 


I na koniec jeszcze te obłędne drzwi wejściowe! ;) Co uważacie o tym mieszkaniu? Ja widzę tylko jedną wadę - brak balkonu ;) 
Macie ochotę na więcej ładnych wnętrz? Zobaczcie dwie urocze kawalerki, o tutaj! ;)

Miłego poniedziałku! 
Ania

6 komentarzy

  1. Rzeczywiście piękne:) Lubię gdy ściany i jasna podłoga stanowią bazę, na której kolorowe dodatki, naturalne tkaniny i piękne rośliny tworzą niepowtarzalne, indywidualne wnętrze. Super!
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, gdzie można znaleźć wspaniałe inspiracje wnętrzarskie jak nie u panikróliczek? Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, pięknie urządzone. Do tego drewniana podłoga. To mieszkanie pewnie jest skrupulatnie zaplanowane, a jak się na nie patrzy to widać po prostu takie naturalne dopasowanie, to chyba najtrudniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma dużego stołu ;). I tak jest pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP