Pani Króliczek: Inspiracje/ czarno na białym/ 73
poniedziałek, 11 lipca 2016

Inspiracje/ czarno na białym/ 73


Wiem, co napiszecie - że brakuje tu szczypty koloru, jakiegoś barwnego akcentu, który doda całości nieco radosnej energii. I w pełni się z Wami zgadzam! Jeżeli widzieliście już mój salon klik lub kuchnię klik, to wiecie, że w czarno-białym wnętrzu nie wytrzymałabym długo. Dlaczego więc, prezentuje Wam to mieszkanie? Ponieważ jest małym, wspaniałym arcydziełem, w którym wszystko doskonale ze sobą współgra. Zachwycają mnie czarne belki na białym skośnym suficie, obrazy, kuchnia, detale. Nie można mu odmówić konsekwencji. Jest niezwykłe i powinno cieszyć także i Wasze oczy! Właśnie z tego powodu gości na moim blogu ;)

















A co Wy sądzicie o tym mieszkaniu? Lubicie czerń we wnętrzach? Koniecznie zobaczcie apartament z piękną czarną kuchnią, o tutaj ;) A jeśli macie ochotę na zupełnie inne klimaty, to zerknijcie na skandynawskie dziecięce pokoje, które podbiły moje serce klik :)!

Miłego tygodnia!

1 komentarz

  1. mnie się bardzo podoba, jest czyste, jasne, ciekawie urządzone..... mogłabym zamieszkać, tylko nie te schody :)

    OdpowiedzUsuń

TOP