Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ salon/ kosztorys!/ 67
środa, 29 czerwca 2016

Moje mieszkanie/ salon/ kosztorys!/ 67



Tydzień temu pokazałam Wam mój salon, który razem z niewidoczną na zdjęciach kuchnią ma 24 m2 (kuchnia pojawi się na blogu za tydzień, a tutaj zobaczycie zdjęcia salonu klik). Dziś, zgodnie z tradycją, chciałam Wam napisać, ile kosztowało nas urządzenie tego pokoju. Jesteście ciekawi? No to zapraszam do czytania! ;)




W kosztorysie uwzględniłam meble i dodatki, jednak nie znajdziecie w nim cen za farby, podłogę, parapet czy robociznę. Te informacje pojawią się w ostatecznym podliczeniu, które zostanie opublikowane tuż po tym, jak zaprezentuje Wam kuchnie i przedpokój ;)


Kanapa Pure Agata Meble - 1800 (promocja)
Stoliki kawowe Pakamera - 465 zł
Fotel Strandmon Ikea 899 zł
Regał Hemnes Ikea 499
Szafka pod TV Hemnes Ikea 649 zł
Żyrandol Pakamera - 313 zł
Dywan Stockholm Ikea 595 (promocja, cena regularna 699)
Witrynka - Po babci 0 zł
Lampa do czytania Ikea 199 zł
Stół RING Agata Meble - 600 zł
Krzesła - dwa szare i jedno białe - Praktiker 450 (sztuka 150)
Krzesło niebieskie - sklep internetowy 160 zł
Lampa nad stołem - Westwing 290 zł
Półka na zdjęcia Ikea Mosslanda - 29,99 zł
Puf dla naszych kotów Ikea Alseda - 129 zł
Ramki Ikea ok. 60 zł
Drewniane koniki - Pakamera 32 zł
Plakaty - Pan Królik 40 zł
Twin Peaks Wall-being.com 89 zł
Poduszki - czarno-biała Ikea 26 zł
Turkusowa - Ikea 25 zł
Zasłona Ikea Lenda - 99 zł


w sumie - 7450 zł?
Dużo czy mało? Jak sądzicie? 

Jeżeli jesteście ciekawi, ile kosztowała nas sypialnia oraz kuchnia, zerknijcie tutaj i tutaj!

Macie pytania? Piszcie śmiało ;)

Pozdrawiam!

Ania 

7 komentarzy

  1. Moim zdaniem cena bardzo znośna jak na fakt, że to salon plus jadalnia. Mój salon wyszedł trochę taniej, ale jest na razie bardzo minimalistyczny i brakuje w nim jeszcze wiele dodatków, aby było przytulnie jak u Ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! No tak, u mnie dodatków nie brakuje, bo od nich zaczęłam urządzanie wnętrza ;-) Ależ to była przyjemność, polować na plakaty i filiżanki ;) Pozdrawiam ciepło i dziękuje za komentarz! :)

      Usuń
  2. Cena jest w porządku biorąc pod uwagę, że dużo rzeczy kupiłaś w IKEI. Bardzo podoba mi się ten fotel, marzę o czymś podobnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, powiem wprost - ten fotel jest wart swojej (niemałej) ceny! Jest obłędny! Baaardzo wygodny :) Niestety moje koty też go uwielbiają ;)

      Usuń
  3. Bardzo spójnie urządzony salon, podoba mi się, sama też zastanawiałam się nad kupnem takiej sofy, ale w końcu wybrałam inną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny salon :) trafiłam tu bo sama zastanawiam się nad kupnem takiej kanapy. Wasza jest cudowna. Mogłabyś podać nazwę i kolor materiału, który wybraliście? Będę mega wdzięczna. :)

    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziękujemy bardzo :) Kanapa pochodzi z Agata Meble, model PURE. Jest bardzo wygodna i rozkładana. Materiał jest miękki i przyjemny w dotyku :) Niestety nie pamiętam nazwy odcienia :( Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

TOP