Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ Salon/ 64
środa, 22 czerwca 2016

Moje mieszkanie/ Salon/ 64



Dziś, chciałabym Wam pokazać mój salon! 

Czym się kierowałam urządzając salon? Zależało mi, żeby wnętrze pasowało do domowników ;) Choć podobają mi się surowe, minimalistyczne mieszkania, wiedziałam, że moje cztery kąty muszą być barwne i radosne. Uwielbiam też połączenie stylu skandynawskiego z meblami z lat 60 i 70...witrynka, którą za chwilę zobaczycie to pamiątka po babci mojego narzeczonego. Gdy ją zobaczyłam - przepadłam. Błyskawicznie znalazłam dla niej miejsce w naszym salonie :) A teraz, obok fotela, jest to mój ulubiony mebel w całym mieszkaniu!


witryna lata 70, dywan IKEA, czarno biały dywan, ikea stockholm


witryna lata 60, witryna lata 70, białe stoliki kawowe

hemnes ikea, hemnes półka na książki
stolik kawowy biały, stolik kawowy drewniany, dywan stockholm, zasłony lenda

filiżanki retro, filiżanki vintage




ikea ramka na zdjęcia, drewniana ramka na zdjęcia, ikea mossebo

doniczki betonowe, sukulenty, kaktusy, pomysł na sukulenty

zasłony IKEA, białe zasłony, zasłony lenda

żyrandol w stylu skandynawskim, żyrandol pakamera

sofa pure agata meble, ikea mossebo, ikea mosslanda, ikea półka na zdjęcia

jak odnowić komodę, lampa IKEA, ib laursen, dywan stockholm, dywan wełniany ikea

stół ring, stół agata meble, niebieska lampa, wózek IKEA, wózek raskog

szara sofa, sofa pure, agata meble, niebieska lampa, lampa nad stół

ikea stockholm, ikea hemnes, dywan wełna, dywan w pasy, czarno biały dywan

ikea zasłony, białe zasłony, lenda, pure, sofa pure, szara sofa, agata meble

ikea, agata meble, pakamera, lenda
ikea mossebo, półka na zdjecia ikea, dywan stockholm

ib laursen zastawa stołowa, zastawa stołowa w stylu skandynawskim

ib laursen filiżanka, filiżanka w stylu skandynawskim, białe zasłony, lenda zasłony ikea



Podoba się Wam? Czy zupełnie nie trafia w Wasz gust? Jeżeli skłaniacie się ku opcji nr 1 i jesteście ciekawi skąd pochodzą poszczególne meble i dodatki, to zapraszam Was na bloga za parę dni! Właśnie przygotowuje wpis, w którym znajdą się szczegółowe informacje zarówno o sklepach, jak i cenach. Ile kosztuje urządzenie takiego salonu? Niebawem się dowiecie! ;)

Na blogu pokazywałam Wam także:
Łazienkę klik razem ze szczegółowym kosztorysem --> o, tutaj :)
Sypialnię klik i jej kosztorys klik
Drzwi do Stodoły, czyli mój projekt DIY klik, oraz rodzinę moich zadowolonych z życia sukulentów klik :)

A może interesują Was początki naszej przygody? Zobaczcie moje relacje z pola bitwy! klikklik i klik :)

Nie podoba się Wam mój salon? To zobaczcie coś ładnego! Może to mieszkanie trafi w Wasz gust klik :)


UWAGA! Mój salon zmienił się nieco przez ostatnie miesiące :) Tutaj możecie zobaczyć, jak wygląda teraz!

Pozdrawiam Was ciepło!
Ania

36 komentarzy

  1. Aniu jak na mój gust to ślicznie, nie za dużo bibelotów,jasna przestrzeń, no i ten żyrandol, ciekawy choć u mnie by nie pasował, ja mam duzo takich mebli babciowych, bo jak kupowalismy ten dom to zostały w nim i meble z lat 60.....
    pokaz te swoje futrzaki :)
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Leptir! Dziękuje Ci za miły komentarz :) Futrzaki na pewno pojawią się na łamach bloga ;) Te gwiazdy uwielbiają pozować:D pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  2. Salon jest idealny. Urządziliście go w taki sposób, że nie tylko nie jest zagracony - wygląda na naprawdę dużo większy, niż jest w rzeczywistości ;) Obstawiam, że to głównie dzięki kolorom. W każdym razie strasznie mi się podoba, ale to stoliki przykuły moją uwagę. Nie wpadłabym na pomysł, że można dwa różnej wielkości stoliki ułożyć w ten sposób. To wygląda obłędnie - i idealnie by pasowało do nas. Jedno niskie, drugie wysokie ;) Stoliki pod wzrost :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam identyczne żyrandole, niestety nie spodobała mi się ta pajęczyna u nas. W ostateczności, jedne pomniejszyliśmy o ilość kabli do jednego a drugi związaliśmy. Związane u nas bardzo mi się podobają. Ale ja mam sufit drewniany pod skosem. U was wygląda to dużo lepiej.
    Mam pytanie odnoście podkładek na stół, gdzie zostały zakupione, bo są śliczne. Czegoś takiego szukam. Pozdrawiam, Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ula ! Dziękuje Ci za miły komentarz :) Podkładki kupiłam za jakieś niewielkie pieniądze w pepco! :) Bardzo fajnie się sprawdzają. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Piekny pokój! Cudne stoliczki kawowe no i ta witrynka - jakby żywcem przeniesiona z domu mojej babci :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie! Pozdrawiam również :)))

      Usuń
  5. Jasne, nie zagracone, estetyczne. Śliczna witrynka i pogodzone stare z nowym. Tak lubię. Bardzo pasuje mi ten turkus. Brawo! Ładne to Twoje mieszkanie Aniu. Udało się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten fotel jest genialny, chcę taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest pięknie ale coś nie dawało mi spokoju, czegoś mi tu brakowało i już wiem. Jeden duży kwiat w stosownej donicy. Wiadomo, taki, co to dziewczynom nie zaszkodzi :)Ja mam wielgachnego papirusa, którego moje kocice uwielbiają i polecam Aniu. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, masz rację! Jakaś roślinka się pojawi :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Salon przepiękny!! :) trafiłaś w mój gust 10/10. Mam pytanie, jakie panele położone są na podłodze?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecież to mój wymarzony salon. Sofa pure? Czy inna jakaś?
    Do tego cudowny mój wymarzony fotel! Chorujemy z moim ukochanym na niego już jakiś czas.
    Szafka PRL - podobna do mojej - klasyk!
    Ciekawe kabelki na suficie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sofa pure :) pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  10. Przepiękny salon!!!:) Bardzo podoba mi się stół z krzesłami. Czy mogę wiedzieć, gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej dziękuje ;) Stół pochodzi z Agata Meble, trzy krzesła z praktikera, jedno (niebieskie) ze sklepu internetowego ;)

      Usuń
  11. witam cie Aniu,
    jestem Benia i zastanawiam sie co napisac? gdyz nie tylko twoj salonik ale cale to twoje gniazdko to po prostu bajka :)
    szczegolnie ujely mnie te drzwi od stodoly, czy jak je nazywasz.. doskonaly pomysl i tyle :)
    pisz, pokazuj fajne rzeczy i nowosci bo milo nacieszyc oko,
    pozdrawiam z goracego Wiednia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci ślicznie za taki miły komentarz!!! Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej 😊 zdradzisz gdzie kupiłaś turkusowa lampę i za ile $? Dzieki z góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Jasne, że tak :) lampę upolowałam na Westwing za 290 zł :) jak jesteś ciekawa ile kosztowały inne rzeczy z salonu, to masz pełen kosztorys: http://panikroliczek.blogspot.com/2016/06/moje-mieszkanie-salon-kosztorys-68.html#more
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Pani Aniu, skąd taka piękna sofa? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Agata Meble :) Model Pure. Jest również bardzo wygodna :) pozdrawiam!

      Usuń
  15. Bardzo mi się podoba całość ale najbardziej podobają mi się stoliki kawowe oraz podkładki na stole jadalnianym.Czy mogłabym prosić o informację gdzie można kupić stoliki i podkładki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj serdecznie! Podkładki kupiłam w pepco (za jakieś niewielkie pieniądze), a stoliki kupiłam na pakamerze :) za dwa zapłaciłam około 450 zł. Jeden już ze mną nie mieszka - zmiany, zmiany, zmiany... ;)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  16. cudne wnętrze ja jestem przed remontem i mam nadzieję ze na wiosnę uda sie go przeprowadzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Pozdrawiam i powodzenia z remontem ;)

      Usuń
  17. Dzień dobry, bardzo stylowe wnętrze! Gratuluję talentu i smaku. Mam tylko jedno pytanie: jak sprawuje się dywan ikea? Jak ocenia Pani jego jakość? Właśnie urządzam salon i rozważam jego zakup, ale cóż, z dywanami ikea bywa różnie, więc będę bardzo wdzięczna za opinię o jakości użytkowania;) Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Dziękuję za miłe słowa :) U mnie dywan sprawdził się kiepsko ale tylko dla tego że mam dwa koty i psa. Perfekcyjnie zbierał całą sierść, która była trudna do odkurzenia (dywan jest wełniany). Ale sama jestem sobie winna ;) Teraz szukam jakiegoś syntetycznego dywanu, który będzie łatwy do czyszczenia :) Sam w sobie dywan jest przepiękny i myślę, że gdyby nie zwierzaki to służyłby mi bardzo długo :)Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

TOP