Pani Króliczek: Inspiracje/ Skandynawskie mieszkanie po babci/ 63
poniedziałek, 20 czerwca 2016

Inspiracje/ Skandynawskie mieszkanie po babci/ 63


Dlaczego tak nazwałam to mieszkanie? Ponieważ kojarzy mi się z wnętrzem, należącym w przeszłości to starszej Pani z wyrafinowanym gustem, w którym teraz mieszkają młodzi ludzie - troszkę je zmodernizowali ale nie za bardzo, bo mają za duży sentyment do rzeczy babci i za mało kasy na generalny remont ;) Uwielbiam takie mieszkania z duszą. Jestem też wielką fanką łączenia nowych mebli ze starymi...o czym się sami przekonacie, jeżeli odwiedzicie panią króliczek jeszcze w tym tygodniu ;)















źródło: stadhem

Co o nim sądzicie? Moglibyście w nim zamieszkać, czy absolutnie nie? Jeżeli Wasza odpowiedź brzmi TAK, to może spodoba się Wam także to artystyczne mieszkanko klik ;)

Za dzień, za dwa, na blogu pojawi się mój salon ;) Jestem ciekawa, czy Wam się spodoba!

Miłego dnia!
Ania

6 komentarzy

  1. Mieszkanie na swój sposób piękne, przestronne, jasne. Pogodzone z pewnym szacunkiem starsze z nowszym. Mogłabym tam zamieszkać z radością od zaraz. Może zmieniłabym parę drobiazgów, np zasłony na jednokolorowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zasłony też bym wymieniła! ;) Dzięki za komentarz, pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mogłabym tak mieszkać, jak najbardziej. Połączenie starego z nowym daje najpiękniejsze efekty. Uwielbiam takie klimaty z zapachem ciasta od babci i starą firanką nad nową komodą.Coś dla mnie, choć pewnie wprowadziłabym więcej koloru ;)
    Pozdrawiam :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Dominiko ;) Dzięki za odwiedziny! Wpadnij jutro, będzie troszkę więcej koloru i będzie połączenie nowego ze starym ;) Mam nadzieję, ze ci się spodoba! Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Czekam na Twój salon :) A co do tego mieszkania... Nie widziałabym tam starszej pani, nawet z gustem :) Dla mnie to wygląda na mieszkanie młodych ludzi, którzy kochają, podobnie jak ja i Ty, łączenie starych mebli z nowymi. A ten kredens jest boski! Mam bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, zazdroszczę! taki kredens to prawdziwa perełka :) Pozdrawiam cię serdecznie i zapraszam jutro! Będzie mój salon ;)

      Usuń

TOP