Pani Króliczek: Inspiracje/ Mieszkanie z piękną kuchnią/62
piątek, 17 czerwca 2016

Inspiracje/ Mieszkanie z piękną kuchnią/62

okrągły styl w jadalni, jak wybrać tapetę do kuchni

Witajcie w ten piątkowy, słoneczny poranek ;) Szczęśliwie donoszę że blog się znowu troszkę rozhulał - to mój czwarty wpis w tym tygodniu! ;) Dziś, chcę Wam pokazać urocze trzypokojowe mieszkanie. Jak tylko zobaczyłam kuchnie zrozumiałam, że jest to kolejne wnętrze, które absolutnie musi się tutaj pojawić :) 

Ta kuchnia zdecydowanie uosabia wszystko to, co lubię - wspaniałe płytki, otwarte półki, zwisające żarówki...zresztą niedługo sami się o tym przekonacie ;) Zaskakująca jest dla mnie tapeta, która według mnie prezentuje się pięknie i sprawia, że całość nabiera oryginalnego charakteru!


kafelki metro do kuchni, białe kafelki do kuchni, drewniany blat

kafelki metro, białe kafelki do kuchni, kafelki prostokąty

tapeta w stylu skandynawskim, drewniany blat do kuchni

jak urządzić skandynawską kuchnie, drewniany blat
szare ściany, szara farba do ścian, biała podłoga, szara podłoga

dywan IKEA, dywan w stylu skandynawskim

ikea DYWAN, szare sciany, ikea

szare ściany, biała sofa w stylu skandynawskim

białe zasłony, sposoby na małą sypialnie, IKEA

IKEA

JAK POMALOWAĆ KAFELKI W ŁAZIENCE? ikea łazienka, skandynawska łazienka

balkon ikea, styl w stylu skandynawskim, jak urządzić mały balkon

balkon, sposoby na mały balkon
źródło: stadhem.se

Jak Wam się podoba? Jeżeli jeszcze do mnie nie zaglądaliście w tym tygodniu, to rzućcie okiem na inne inspirujące wnętrze, o tutaj, a jeżeli jesteście łasuchami dbającymi o linie, to koniecznie wypróbujcie mój przepis na dietetyczne i pyszne domowe lody  klik :)

Miłego weekendu!
Ania

6 komentarzy

  1. Jak dla mnie bomba! Strzał w dziesiątkę. Moje mieszkanie tak będzie z czasem wyglądało (taką mam nadzieję). Biel, szarość, zieleń, czerń takie barwy dają w sumie znakomity efekt. Tapeta w kuchni dodaje jej ciepła i nadaje indywidualny charakter. Wszystko tu łącznie z balkonem piękne i wydaje się do zrobienia u siebie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - nigdy nie myślałam poważnie o zieleni we wnętrzu, ale zaczynam zmieniać zdanie :) tapeta jest mega :D dziękuje za komentarz! pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mnie również się podobają tego typu projekty. Podejrzewam, że biały kolor w domu będzie nieśmiertelny. Tylko dodatki i inne akcenty kolorystyczne będą się zmieniać. Jest super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kuchnia! Wielkie wow naprawdę :) Podkradnę Ci kilka pomysłów do urzadzenia swojej (świetne połaczenie kafelków z tapetą!), ale u mnie na pewno pojawi się biała płyta indukcyjna od gorenje, jestem w nich strasznie zakochana, tym bardziej że przyjaciółka ma i bardzo sobie chwali. Cała reszta u Ciebie bardzo na plus

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taki wystrój, jest bardzo delikatny i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń

TOP