Pani Króliczek: Inspiracje/ Mieszkanie z oryginalną lampą/ 60
środa, 15 czerwca 2016

Inspiracje/ Mieszkanie z oryginalną lampą/ 60

turkusowe krzesło, miętowe krzesło, skandynawska kuchnia


Hej! Wczoraj obiecałam, że pojawi się post, i oto jest! Punkt dla mnie! ;) Dziś zapraszam Was do uroczego skandynawskiego mieszkania, które rozkładem i wielkością (50m2), bardzo przypomina mi moje własne :) Zachwyca mnie naturalna drewniana podłoga, stół, krzesła i oryginalna lampa (sama chciałabym taką mieć!) Wciąż się jednak zastanawiam, czy podoba mi się tapeta, która pojawia się w przedpokoju i sypialni, czy jednak wymieniłabym ją na nieco inną...jestem ciekawa Waszego zdania!

miętowe krzesło, niebieskie krzesło, turkusowe krzesło biała kuchnia

biała kuchnia, turkusowe krzesło, drewniana podłoga

jak urządzić kuchnie w stylu skandynawskim

drewno biel white kitchen

tapeta w stylu skandynawskim, tapeta glamour, złota tapeta

szara kanapa, szara rogówka, szara sofa IKEA

SZARA ROGÓWKA IKEA, stolik kawowy ze skrzynek
złota tapeta w stylu skandynawskim, złota tapeta glamour

tapeta do sypialni, złota tapeta, srebra tapeta, ozdobna tapeta

drabina w sypialni, drabina w łazience IKEA

ŁAZIENKA IKEA
źródło: stadhem.se


I jak Wam się podoba? Jeżeli jesteście fanami, takiej naturalnej drewnianej podłogi, znajdziecie ją również tutaj ;) A jeśli jeszcze nie widzieliście, a jesteście ciekawi jak mieszka pani króliczek, to pokazałam Wam już na blogu moją łazienkęsypialnie i ulubioną rodzinę kaktusów ;)

pozdrawiam ciepło!
Ania

3 komentarze

  1. Mieszkanie jasne, nie zagracone, pomysłowa lampa i piękny stół w kuchni. Ta tapeta to rzeczywiście nie do końca dobry pomysł, jak dla mnie. Jedyne, co nie podoba mi się, to te dywaniki naśladujące lub będące skórami zabitych zwierząt - dla mnie nie do przyjęcia. Reszta bardzo ładna i godna zamieszkania :). Pozdrowienia dla powracająej z wywczasów Ani. Wreszcie :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkanie niesamowite, a nawet idealne! Wszystko co kocham się w nim znalazło. Zapisuje w inspiracjach:)

    pozdrawiam cieplutko,
    merelysusan.shopshood.com, sklep z miłości do pięknych i niepowtarzalnych wnętrz, plakatów, dekoracji i rzeczy dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń

TOP