Pani Króliczek: Inspiracje - Majorka /57
środa, 1 czerwca 2016

Inspiracje - Majorka /57




Wybaczcie mały zastój na blogu - ale po takich wakacjach powrót do rzeczywistości jest niczym wyłączenie Gry o Tron 10 minut przed końcem odcinka lub zjedzenie tylko jednej kostki czekolady -  czyli jednym słowem TRUDNY.

Ale mam ambitne plany, zasypania Was wkrótce nowymi postami dotyczącymi  Majorki, opowieściami o napotkanych ludziach, cenach, jedzeniu i oczywiście - mieszkaniach :) Niebawem pojawi się także mój salon, przedpokój i  kuchnia. Także pamiętajcie o mnie przy porannej kawie! ;)

A dziś, w ramach miłego początku, zapraszam na cykl Inspiracje, jednak w nieco innym wydaniu. Zamiast na spacer po skandynawskim mieszkaniu, zachęcam Was do zwiedzenia śródziemnomorskiego apartamentu J Jestem ciekawa, czy się Wam spodoba!





Muszę się Wam do czegoś przyznać - oprócz podziwiania widoków, sączenia wina, zajadania pyszności i utrzymywania organizmu na granicy udaru słonecznego (oczywiście niespecjalnie!) w każdej mieścinie, którą miałam okazję odwiedzić, zatrzymywałam się przy biurze nieruchomości i oglądałam przepiękne mieszkania, apartamenty i wille…marząc oczywiście, że któregoś dnia, idąc po bułki do sklepu, potknę się o walizkę wypchaną banknotami i zakupie bajeczne lokum na rajskiej wyspie… ;)

 
\
 



 źródło:http://www.portamallorquina.com/

A jeżeli nie zaglądaliście do mnie ostatnio, zobaczcie także wyrafinowany apartament w kolorach złota i miedzi klik oraz moją kolekcję sukulentów klik :)

Miłego dnia!
Ania 

2 komentarze

  1. To czekamy na więcej, a co do prezentowanych przez Ciebie apartamentu- architektonicznie bajka, choć mógłby być urządzony jak na moje oko w trochę innym stylu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie moje klimaty. Wielkość tego mieszkania, okno w dachu i okolica to atuty ale wiele trzeba by zmienić w wystroju, żeby mieszkało się z przyjemnością. Paradoksalnie cieplej jest we wnętrzach urządzonych w stylu skandynawskim, naszym ulubionym Aniu.Wracaj z wakacji i opowiadaj o swoich fascynacjach. Czekam niecierpliwie na ciąg dalszy zdjęć z Twojego mieszkania :).

    OdpowiedzUsuń

TOP