Pani Króliczek: Inspiracje/ Barwne i eleganckie mieszkanie w kamienicy/ 66
poniedziałek, 27 czerwca 2016

Inspiracje/ Barwne i eleganckie mieszkanie w kamienicy/ 66

poroże wieszak, ozdoba jeleń, jeleń styl skandynawski

To niemalże 70 metrowe mieszkanie zrobiło na mnie duże wrażenie! Jest urządzone w odważny i niebanalny sposób. Urzekły mnie barwne tapety, oryginalne żyrandole, piękne obrazy i ciekawe doniczki. Najbardziej wpadł mi w oko chyba przedpokój, więc dziś właśnie od niego rozpoczniemy zwiedzanie ;) Zapraszam!




granatowa tapeta, złote lustro, antyczna komoda

złote lustro, granatowa tapeta








biała kuchnia

jak wybrać tapetę do kuchni?

Ta kuchnia pojawiła się na moim blogu w piątek, jeżeli jesteście ciekawi jak prezentują się także inne kuchnie, w których głównym elementem dekoracyjnym są tapety, kliknijcie tutaj :)

tapeta w niebieskie kwiaty



tapeta roślinna, niebieskie kwiaty, tapeta w niebieskie kwiaty

tapeta w błękitne kwiaty, tapeta niebieskie kwiaty, tapeta roślinna
źródło: alvhem

Tapety znajdujące się w przedpokoju i sypialni skradły moje serce! ;) Jeżeli szukacie tapety w stylu skandynawskim, zerknijcie tutaj :)

Jak Wam się podoba to mieszkanie? 
Miłego poniedziałku!
Ania 

4 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się korytarz i kuchnia. Ta komoda jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ! Na ścianach nie tylko tapety, ale i sztuka i kolory! Wprowadzam się ;)!
    Ps. Tapeta w kuchni <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja tylko się zastanawiam, czy aż tak barwne mieszkanie nie wymęczyłoby mnie na dłuższą metę...ale uwielbiam na nie patrzeć!

      Usuń
  3. Jest pięknie, przestronnie i jasno. Podobają mi się białe dechy na podłodze! I mega ciekawe tapety!

    OdpowiedzUsuń

TOP