Pani Króliczek: Inspiracje/ Artystyczna nonszalancja/ 58
piątek, 3 czerwca 2016

Inspiracje/ Artystyczna nonszalancja/ 58


Miała być Majorka, słońce i pyszna hiszpańska kuchnia. I będzie, ale nie dziś. Chyba nieco stęskniliście się za skandynawską stylistyką (ja zresztą też ;)), więc dziś przedstawiam Wam piękne, duże (75 m2) mieszkanie w kamienicy, które w wyrafinowany sposób łączy ze sobą różne elementy. Ten eklektyczny mariaż bardzo przypadł mi do gustu. Ciekawa jestem, czy spodoba się również Wam :)  


















Źródłó:www.alvhem.com/


Lubicie takie klimaty? To zerknijcie na mieszkanie jak obraz, a jeśli kręcą Was piece kaflowe (mnie bardzo!) to istnieje duże prawdopodobieństwo, że spodoba się Wam również, przytulne skandynawskie mieszkanie :)

Miłego weekendu! 
Pozdrawiam
Ania :)

4 komentarze

  1. Coś pięknego. Smak, wyobraźnia, wyczucie formy i koloru, i można mieszać style jak tutaj. Mieszkanie jak obraz i to obecnie prezentowane, to szczyt marzeń jak dla mnie. Ile możliwości daje duża przestrzeń? Nasze małe M3 każą nam trochę okiełznać wyobraźnię twórczą i być bardziej praktycznymi.I ten styl skandynawski, ach :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkanie świetne, pięknie urządzone. No może tylko łazienka nie bardzo mi leży (ta panterka), ale salon, jadalnia i przedpokój są urządzone z dużym wyczuciem. Super.
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam płytki w szachownice:) chyba nigdy m i się nie znudzą. Szczególnie w przedpokojach świetnie się prezentują , ewentualnie w łazience:) Wnętrza na 6 z dużym plusem!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejrzałam Pani bloga do pierwszego posta, co za niesamowite inspiracje! Siedzę, zapisuje i nie mogę przestać się zachwycać

    OdpowiedzUsuń

TOP