Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ Sypialnia/ 52
czwartek, 19 maja 2016

Moje mieszkanie/ Sypialnia/ 52



Gdy planowałam sypialnie przerażała mnie wizja zagraconej, ciasnej przestrzeni. Zależało mi na tym, żeby łóżko stało na środku i żeby każde z nas miało swoją szafkę nocną. Wiedziałam również, że potrzebujemy dużej szafy i komody. W dodatku, i ja i mój K. potrzebowaliśmy biurka. Jak to wszystko zmieścić na 13 metrach?! Wierzcie mi, parę razy obudziłam się w środku nocy z myślą, że sypialnia okaże się jedną wielką porażką... Ostatecznie jednak, wszystko się udało i jest dokładnie tak, jak chcieliśmy :) Odcienie szarości przełamaliśmy bielą, miętą i żółtymi dodatkami. Zresztą - zobaczcie sami efekt końcowy! A przy okazji, poznajcie nasze dwa koty - Małą i Grubą :) One uwielbiają to miejsce!

Żałuję, że taki kiepski ze mnie fotograf. Niestety, nie jestem w stanie uchwycić naszej tapety ;) Mogę Was tylko zapewnić, że wygląda całkiem nieźle. Jeszcze miesiąc temu, martwiliśmy się licznymi smugami, ale na szczęście umyliśmy parę razy tapetę i teraz jest ok ;)













Jesteście ciekawi, ile kosztowała nasza sypialnia? Już niebawem pojawi się szczegółowy kosztorys! A jeżeli jeszcze nie widzieliście naszej łazienki, kliknijcie tutaj i tutaj :)


Moja sypialnia bardzo się zmienia! Jeśli chcecie zobaczyć, jak wygląda teraz komoda i krzesło, koniecznie zajrzyjcie tutaj i tutaj :)

Pozdrawiam!
Ania

10 komentarzy

  1. Bardzo podoba mi się kącik biurowy. Krzesło to wisienka na torcie w tej przestrzeni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie! A zasłonki to ikea? Bo bardzo ładne.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. W Twojej sypialni nie ma rzeczy niepotrzebnych i jest ich tyle, aby można tam odpocząć albo w spokoju popracować, jeśli przyjdzie ochota.Tak więc oszczędnie, aby nie zagracić a jednocześnie przytulnie i gustownie. Prosto i ze smakiem. I nie dziwię się dziewczynom (Grubej i Małej), że lubią tu polegiwać,bo moje Krewetka i Mela też by chciały na bank! Bardzo, bardzo udana sypialnia. Z łazienką pełna synergia. Czekam na resztę :) i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  4. Aniu powiedz mi proszę jaki producent i model drzwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam! :( drzwi na pewno kupiliśmy w praktikerze, postaram się znaleźć konkretniejszą informację! Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo proszę o informację gdzie można kupić taki żyrandol?Bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyrandol został kupiony na Bonami.. także trzeba polować, na pewno znowu się pojawi! :) Pozdrawiam!

      Usuń

TOP