Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ rodzina kaktusów/ 55
środa, 25 maja 2016

Moje mieszkanie/ rodzina kaktusów/ 55



Czy pamiętacie mój wpis o roślinach dla zapominalskich? Jeśli nie, to zapraszam Was tutaj! W trakcie urządzania mieszkania, wiedziałam, że muszę znaleźć miejsce dla sukulentów. Uwielbiam je! Długo szukałam dla nich odpowiednich doniczek. Gdy je skompletowałam, mogłam w końcu stworzyć rodzinkę składającą się z tych wyjątkowych roślin. Dziś szczęśliwe oznajmiam, że wszystkie dogadują się ze sobą wspaniale i lubią swoje towarzystwo ;)

Sukulenty mają wiele zalet - nie tylko ładne wyglądają, ale także świetnie sprawdzają się w codziennym życiu - kiedy ja wyleguje się na hiszpańskich plażach, one spędzają przyjemnie czas na parapecie u mnie w mieszkaniu...i nie wołają o wodę! Układ idealny :)
















A Wy macie w domu sukulenty ? 
Jeśli macie ochotę na więcej inspiracji, zobaczcie mieszkanie, z obłędną jadalnią! KLIK!

Pozdrawiam Was ciepło :)
Ania

4 komentarze

  1. Ja mam 3 śliczne sukulenty, które chciałabym rozmnożyć. Echeveire i dwa gruboszowate, ale jeszcze nie znalazłam nazwy. Aloes niedługo dołączy do nich i Kalanchoe których teraz wszedzie mnóstwo w sklepach. Sukulenty to taki nałóg. Zaczyna się od jednego, a potem nie mozesz przestać ich kupować haha :-D
    Pozdrawiam:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też je pokochałam :)... na razie poprzestałam na dwóch miniaturowych sztukach. zobaczymy czy się polubimy:)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukulenty - rozkoszne :)
    Strasznie mi się takie podobają!
    Zwłaszcza uszy szreka. Do tego zamknięte w akwarium! SUPER!

    OdpowiedzUsuń

TOP