Pani Króliczek: Moje mieszkanie/ łazienka! / 48
wtorek, 10 maja 2016

Moje mieszkanie/ łazienka! / 48


Zapraszam Was na post, który obiecałam Wam już dawno temu. Niestety remonty mają to do siebie, że ich czas trwania przedłuża się niemiłosiernie, doprowadzając lokatorów do szaleństwa :) Szczęśliwie ogłaszam, że zamieszkuje moje najsłodsze cztery kąty już od dwunastu dni (z czego pierwszych kilka bez kuchni ;)) Czuje się tu naprawdę wyśmienicie! :) Dziś, chciałabym Wam przedstawić historię mojej łazienki, której fragmenty mogliście zobaczyć tutaj :)


O tym, skąd czerpałam inspirację dotyczące łazienki pisałam Wam tutaj. W skrócie - uwielbiam łazienki w stylu śródziemnomorskim, z barwnymi cementowymi płytkami, oraz takie, które mają loftowy, nieco surowy klimat. Długo zastanawiałam się, w którą stronę powinnam podążać urządzając łazienkę. Ostatecznie mam wrażenie, że całkiem zgrabnie połączyłam obie wizję :) Zresztą oceńcie sami!

Dodam tylko, że łazienka jest bardzo funkcjonalna - szczególnie za sprawą komórki, w której ukrywam cały bałagan ;) Łazienka ma 4,8 m2 a wnęka 1m2.





ŁAZIENKA W STYLU SKANDYNAWSKIM

ILE KOSZTUJE ŁAZIENKA

KOSZTY ZROBIENIA ŁAZIENKI

łazienka remont koszty


ile kosztuje łazienka

ile kosztuje łazienka

ile kosztuje remont łazienki






ile kosztuje remont łazienki





Jutro zapraszam Was na post dotyczący szczegółowych wydatków. Napiszę, ile kosztowało wyposażenie łazienki, elementy dekoracyjne oraz robocizna (niestety - znacznie więcej niż zakładaliśmy!) Jeśli jesteście ciekawi, koniecznie zajrzyjcie do mnie w środę (pst, już jest! kliknij i sprawdź ile to kosztowało) Jesteście u mnie po raz pierwszy? Poznajcie historię mojego remontu - część 12 i 3! Pozdrawiam Was serdecznie  :)
Ania


18 komentarzy

  1. łazienka w pełnej krasie prezentuje się wspaniale! No i te drzwi - be nich, to nie byłoby to samo :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, a te cudne drzwi zasłaniają najważniejsze...cały ten "bałagan"..... bardzo mądrze rozplanowane no i do tego piekne :)
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leptir, dziękuje za przemiły komentarz :) bardzo się cieszę :) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Uwielbiam motyw drewna w łazienkach! A u Ciebie dodatkowo żarówka i lustro nadają pięknego charakteru. Komórka jest cudowną sprawą. W Anglii jest niemal w każdym domu i mieszkaniu (nie w łazience), zabieram ją ze sobą jak będę wracała do Pl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziękuje ślicznie :)))) komórka to super sprawa, to prawda :) haha, powodzenia z przenoszeniem komórki do polski ;) pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. I kolejna super aranżacja! Jak Ty to robisz?:)Drewno i te żarówki są czaderskie. Niektórzy jednak twierdzą, ze nie powinno być drewna w łazience. Ja jednak jestem innego zdania. Bardzo ładne są też te płytki- świetny wzór! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo gustowna łazienka, szczególną uwagę przykuwają te piękne płytki na podłodze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podłoga jest bardzo fajna, świetne płytki! I bardzo dobry pomysł z wydzielonym schowkiem na niezbędne "graty". Mam pytanie:czy wygodnie korzysta się na codzień z tych wysuwanych szuflad pod umywalką? Nie zajmują "do przodu" zbyt wiele miejsca, gdy np. suszysz włosy przed lustrem i masz je otwarte bo np. sięgasz co chwilę po coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Nie zauważyłam żadnych niedogodności :) wręcz przeciwnie - uważam, że to bardzo praktyczne rozwiązanie. Ale może dlatego, że w poprzednim mieszkaniu też miałam taką szafkę z szufladami pod umywalką i po prostu się przyzwyczaiłam :) pozdrawiam!

      Usuń
  7. Piękna łazienka. Podoba mnie się wszystko płytki, drzwi i lustro skradly moje serce. Całe mieszkanie piękne. Mogę prosić o nazwę (markę) lustra? Przejrzałam całe Limango ale już to nie ma a śni mnie się po nocach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te elementy z drewnem. :) Świetnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ta łazienka! Szukam inspiracji do swojej i tak trafiłam tutaj. Mam dwa pytania - jak sie sprawuje pralka? czy to jest pralko-suszarka? i Co trzymasz w tych szafkach koło ubikacji? Czy jest to praktyczne rozwiązanie do łazienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pralka :) sprawuje się super :) w jednej trzymam papier, w drugiej rzeczy dla zwierzaków (szczotki do czesania, szampon dla psa etc). sprawdzają się super :) pozdrawiam!

      Usuń
  10. Kurczę, naprawdę fajnie wykorzystana przestrzeń ;)) a wnęka super sprawa ;pp my też mamy podobną wnękę, ale jednak planujemy ją wykorzystać jako łazienka ;)) żemy nadać jej rozmiarów ;)) może to wyglądać tak http://www.pikiel.pl/realizacja/20/lazienki.html jednak nie warto się sugerować tym tak dokładnie bo będa przzeszklenia pomiędzy kabiną a toaletą w każdym razie dodaje to przestrzenności! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Całe mieszkanie dobrze przemyślane i przyjemne.Brak tylko dobrej sztuki na ścianach, może jakieś oryginalne grafiki od studenta ASP (dobrze się zapowiadającego). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Masz kogoś konkretnego na myśli? :) chętnie bym się zainteresowała ;)

      Usuń
  12. Pięknie wyszła, już dłuższy czas zastanawiam się na przesuwanymi drzwiami, prezentują się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń

TOP