Pani Króliczek: Inspiracje/ W stronę vintage/ 46
poniedziałek, 2 maja 2016

Inspiracje/ W stronę vintage/ 46



Witajcie w pierwszy majowy poniedziałek! Jeżeli podobnie jak ja, tkwicie w biurze, zamiast w górach lub nad wodą, mam dla Was w ramach pocieszenia, kolejne pięknie mieszkanie :)  Ma 61 metrów, dwa pokoje, kuchnię, łazienkę i uroczy balkon. Zapraszam do oglądania!









sypialnia w stylu skandynawskim

skandynawskie mieszkanie, ikea, retro, mieszkanie w stylu lat 60

skandynawska kuchnia



skandynawska kuchnia

skandynawskie mieszkanie, ikea, retro, mieszkanie w stylu lat 60

Czy kolor tych drzwi nie jest obłędny? Jeżeli także uwielbiasz barwne drzwi kliknij tutaj :)

skandynawskie mieszkanie, ikea, retro, mieszkanie w stylu lat 60
skandynawskie mieszkanie, ikea, retro, mieszkanie w stylu lat 60

źródło:http://www.alvhemmakleri.se/


Te kafelki! Szkoda, że sama nie mam takich na balkonie! O płytkach w tym stylu i balkonowych inspiracjach, możecie przeczytać tutaj i tutaj :)

Macie ochotę zerknąć na inne piękne mieszkanie? Może spodoba się Wam tutaj :)

Muszę się z Wami podzielić również moją wielką radością! Już tu jestem! :) Jak tylko doprowadzę moje gniazdko do ładu, będą pojawiać się regularnie fotki wraz z kosztorysem całego przedsięwzięcia. Zacznę od łazienki, której fragmenty mogliście już zobaczyć tutaj. Jeszcze w tym tygodniu, pokażę Wam całość! Jestem ciekawa, czy Wam się spodoba :)

Pozdrawiam ciepło!
Ania :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP