Pani Króliczek: Inspiracje/ Rustykalne klimaty/ 50
piątek, 13 maja 2016

Inspiracje/ Rustykalne klimaty/ 50


W tym tygodniu zaniedbałam mój poniedziałkowy cykl - inspiracje. Wszystko przez to, że przygotowywałam wpisy dotyczące mojej łazienki klik klik (zapraszam!:) Ale już wszystko nadrabiam! Przedstawiam urocze, bezpretensjonalne wnętrze - 61 m2, drewniane podłogi, cegła i niebanalne dodatki (lampa nad stołem  :) Uwielbiam takie mieszkania. Zresztą, jak ich nie kochać? Zobaczcie sami!


















źródło:http://www.stadshem.se/

I jak Wam się podoba to mieszkanie? Lubicie takie wnętrza? Jeśli tak, to zobaczcie koniecznie także leśną chatkę klik oraz mieszkanie dla miłośników natury klik.
A jeżeli szukacie tapet w stylu skandynawskim to może tutaj znajdziecie trochę inspiracji :)

Miłego weekendu!
Ania :)

6 komentarzy

  1. kuchnia jak dla mnie brzydka, ładny tylko stół i krzesła.... natomiast reszta w porządku....

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie urzekła sypialnia. Piękna :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam dzisiaj na Twojego bloga (z polecenia) i od razu mnie wciągnęło. Dużo fantastycznych inspiracji i świetna relacja "z pola walki". Zasubskrybowałam i z niecierpliwością będę czekać na nowe posty. Sama mam remont za sobą, obecnie zbieram siły (głównie finansowe) na umeblowanie. Zdecydowanie właśnie znalazłam świetne źródło inspiracji. Powodzenia w dalszym urządzaniu mieszkania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ! Serdecznie witam na blogu! :) Bardzo się cieszę, że do mnie trafiłaś i planujesz zostać dłużej ;) pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Uwielbiam takie pomieszczenia - puste i przestronne - u mnie w mieszkaniu upycham tysiące rzeczy... co by się wszystko co potrzebne zmieściło..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha znam to ;) też mam tysiące rzeczy, wszędzie poupychanych, trzeba się z tym w końcu rozprawić :)

      Usuń

TOP