Pani Króliczek: Inspiracje/ Ranking kawalerek/ 51
poniedziałek, 16 maja 2016

Inspiracje/ Ranking kawalerek/ 51


Gdy zobaczyłam te dwie, absolutnie obłędne kawalerki, wiedziałam, że pora na kolejny blogowy ranking :) (wcześniejsze znajdziecie tutaj i tutaj ). Te niewielkie mieszkania sporo łączy: podobny metraż (37 i 40 m2), białe podłogi, jasne ściany, piękne obrazy, szare sofy i moje uwielbienie do każdego z nich :) Jestem ciekawa, która spodoba się Wam bardziej!


Mieszkanie nr 1















Mieszkanie nr 2



















źródło: stadshem

I jak, które bardziej trafia w Wasz gust? 


W tym tygodniu planuje podzielić się z Wami zdjęciami mojej sypialni, oraz jej szczegółowym kosztorysem (ostatnio pokazałam Wam na blogu łazienkę, jeżeli jeszcze jej nie widzieliście kliknijcie tu i tu ). Także wpadnijcie do mnie jeszcze! :)

Miłego dnia!
Ania

ps. Karolka, Aga, Bartek - pozdro ;)




4 komentarze

  1. jak dla mnie to ta pierwsza.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawalerka numer 2 skradła moje oczy O O
    :)
    Pozdrawiam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda rewelacyjnie, choć dla mnie może zbyt sterylnie...

    OdpowiedzUsuń

TOP