Pani Króliczek: Inspiracje/ Czerń, miedź i złoto/ 56
piątek, 27 maja 2016

Inspiracje/ Czerń, miedź i złoto/ 56


To mieszkanie zrobiło na mnie naprawdę wielkie wrażenie! Nie pamiętam kiedy ostatni raz tak bardzo spodobała mi się ciemna kuchnia! A ta spiżarka! Gdyby była odrobinę większa mogłabym w niej zamieszkać ;) Nie sposób nie wspomnieć również o łazience...jak mnie czasami odwiedzacie, to doskonale wiecie, że to moje klimaty ;) To mieszkanie jest piękne. Musicie je zobaczyć!





















źródło: alvhemmakleri

I co sądzicie? Jeśli lubicie cegłę we wnętrzach, to kliknijcie także tutaj :) A jeśli kręcą Was barwne płytki w hiszpańskim stylu, to może spodobają się Wam te, które są w mojej łazience? klik i klik ;)

Już po raz ostatni pozdrawiam z ciepłej Majorki!
Ania

5 komentarzy

  1. piękne, dla mnie by wystarczyło, mogłabym tam zamieszkać od zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pikowana kanapa to moje marzenie!
    Piękne płytki w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna łazieneczka ;o Coraz bardziej podoba mi się pomysł z wyłożeniem całej podłogi płyteczkami typu patchwork (a wszystkich ścian białymi kafelkami)!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mieszkanie. Jak dla mnie nic dodać nic ująć. Kolorystyka, klimat taki, jak lubię. Znakomity pomysł ze spiżarnią. Łazienkę zrobię u siebie podobną. Dzięki Aniu za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kolory, piękna aranżacja! :) Masz niesamowity talent, też chciałabym mieć takie wyczucie gustu :)

    OdpowiedzUsuń

TOP