Pani Króliczek: Relacja z pola bitwy cz.2 - walczymy dalej wytrwale i zbliżamy się do wielkiego finału!/35
wtorek, 12 kwietnia 2016

Relacja z pola bitwy cz.2 - walczymy dalej wytrwale i zbliżamy się do wielkiego finału!/35

remont łazienki, sposoby na małą łazienkę, płytki vives paleu celeste

Remont to bardzo wyczerpujące przedsięwzięcie. Ale daje też mnóstwo radości i satysfakcji. Jeśli jeszcze nie czytałeś relacji z pola bitwy nr 1 - kliknij tutaj :) Jak nam mija remont? Ilość popełnionych przez nas błędów nieznośnie się wydłuża, a my nieustannie biegamy do sklepów i dokonujemy ogromnej ilości zwrotów/wymian artykułów na inne :) Mam wrażenie, że w Leroy Merlin, do którego mamy najbliżej, za niedługo będziemy ze wszystkimi na "cześć" ;) Zobaczcie co się u nas działo od czasu ostatniej fotorelacji! 


Nasze m3 nabiera kształtów i coraz bardziej nam się podoba. Łazienka jest na wykończeniu. To chyba będzie moje ulubione pomieszczenie w całym mieszkaniu :) Niecierpliwie czekam na założenie drewnianych drzwi naszego projektu DIY, o którym pisałam Wam tutaj. Już dawno miałam zaprezentować ostateczny efekt, ale cóż... w trakcie remontu nie można operować żadnymi terminami! I tak zdążą się pięć razy zmienić...Nie mogę więc napisać kiedy pokaże Wam gotowy rezultat mojej pracy, ale obiecuje, że ta chwila w końcu nastąpi :)

A tak prezentuje się obecnie łazienka:


kafelki tubądzin pastel biały mat, płytki tubądzin pastel biały mat, odpływ liniowy, kabina bezbrodzikowa w mieszkaniu

biała łazienka, prysznic bez brodzika, kabina bez brodzika, bezbrodzikowy, odpływ liniowy

Do końca tygodnia ma się pojawić też umywalka, szafka, lustro i lampy. 

Wspominałam Wam, że w weekend realizowałam kolejny projekt DIY i tym razem znowu zajmowałam się drzwiami...tak, mam na ich punkcie małą obsesję ;) Napiszę o tym więcej innym razem, teraz tylko pokażę efekt początkowy i przejściowy (na końcowy jak zwykle, będzie trzeba trochę poczekać):

niebieskie drzwi, blue door, jak pomalować drzwi

niebieskie drzwi, blue door, farba do drewna, kolorowe drzwi


Co mnie martwi?
Tapeta w sypialni! Po pierwsze - nie zawsze warto iść na kompromisy - interesował mnie bardziej wyrazisty wzór ale mój K się nie zgodził. Żałuję, że trochę mocniej nie powalczyłam o swoje i za szybko odpuściłam. Tapeta bardzo długo schnie i ma nieciekawe plamy w niektórych miejscach. Ile może trwać wysychanie kleju? Ta została położona w czwartek wieczorem...



Wiem, że zdjęcie nie obrazuje okropnych zacieków/plam z kleju, ale wierzcie mi na słowo - wygląda to fatalnie. Nie mam pojęcia co zrobić. Macie jakieś rady?

I najważniejsze... wczoraj pisałam Wam, że za parę godzin, będę mieć podłogę.. ale tak jak wspomniałam na początku tego wpisu - w trakcie remontu lepiej nic nie zakładać i nie rzucać terminami... Panowie stwierdzili, że podłoga jest "półsucha" czyli niewystarczająco sucha by położyć panele z gwarancją od producenta. Dla nas oznacza to jedno - kolejny tydzień opóźnienia i funkcjonowania na stercie kartonów (o tym jak teraz żyje wspominałam Wam w pierwszej notce, o tu klik :)

Także podłoga prezentuje się tak...



cedry libanu, panele podłogowe, panele na ogrzewanie podłogowe

Jakie są dalesze plany? Aż boje się pisać, z obawy, że zapeszę i znowu coś nie wypali ;) Do końca tygodnia powinna być cała łazienka. Musimy też podjąć decyzje co z tapetą...zrywamy i malujemy ścianę czy zostawiamy taką jaka jest...

Jak Wam się podobają zmiany?
Jeżeli zmęczył Was widok kurzu i gołej posadzki, to zerknijcie na mieszkanie ze śliczną białą podłogą klik :)

Jest Was tu coraz więcej! Każde odwiedziny niezmiernie mnie cieszą :) Fajnie, że śledzicie moje remontowe poczynania :)
Pozdrawiam Was ciepło!
Ania:)

12 komentarzy

  1. gratuluje wyboru płytek do łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie ! bardzo cieszy mnie Twoja opinia, bo jak je kupiłam to wszyscy - rodzina, znajomi, patrzyli na mnie jak na wariatkę :) a dla mnie te płytki są obłędne! :)

      Usuń
    2. Super płytki do łazienki, jaki to producent? tapety kiedyś kładłam różne wzory i nigdy jakiś specjalnych plam nie było mam nadzieję , że już wszystko u Ciebie zniknęło .... świetne efekty remontu mieszkanie cudnie wygląda .... pozdrawiam Aga

      Usuń
  2. Mnie się marzy remont łazienki...
    ale to kosztowne. może poprzestanę na użyciu specjalnych farb aby zmienić chociaż kolor płytek?
    Podłoga śliczna. uwielbiam takie oryginalne płytki...

    jak przenosiliśmy kuchnie do Salonu, małżonek obiecywał 2 tygodnie. Ja byłam realistką i założyłam minimum miesiąc i niewiele się pomyliłam. Na szczęście mieliśmy azyl w postaci mieszkania mamy. A mąż za karę mieszkał w 1 pokoju bo reszta była zagruzowana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Gosiu! Dzięki za komentarz :) Widziałam parę fajnych realizacji związanych z malowaniem kafli - wydaje mi się, że to fajna i niedroga opcja :) Tak - przy remontach nie można nic zakładać... Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. To ja 3mam kciuki za niezapeszanie ;)! i szybkie postępy remontowe :)
    Fajnego dnia!
    Ps.Świetne płytki w łazience :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, wielkie dzięki! Trzymanie kciuków na pewno się przyda ;) Cieszę się, że kafelki się podobają :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  4. Piękna podłoga w łazience! A co do tapety - nie poradzę, bo nigdy tapet w domu nie posiadałam :)
    życzę sił na dalszą część remontu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, ciesze się że podłoga się podoba :) siły się przydadzą, dziękuje! :)

      Usuń
  5. Oj dzieje się :) ale fajnie :) Kafelki na podłodze są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne płytki rewelacja ....Aga

    OdpowiedzUsuń

TOP