Pani Króliczek: Projekt DIY - Drzwi od stodoły - Finał!/ 44
czwartek, 28 kwietnia 2016

Projekt DIY - Drzwi od stodoły - Finał!/ 44




Na takie drzwi chorowałam od wielu lat. W końcu jestem ich dumną posiadaczką :) Uwielbiam je! Na początku planowałam je po prostu kupić. Ceny w sklepach internetowych sprowadziły mnie szybko na ziemię - tego typu drzwi, to koszt w przedziale 800-2000 zł (choć pewnie da się znaleźć też droższe sztuki). Do tego trzeba doliczyć oczywiście system - od 600 zł w górę. Wiedzieliśmy, że w system musimy zainwestować. Jednak drzwi? Nasze wrota stworzyliśmy własnymi rękami i jesteśmy z tego dumni :) Zobaczcie ile na tym zaoszczędziliśmy i jak prezentuje się efekt końcowy! Ale najpierw kliknijcie tutaj i zobaczcie proces twórczy!

Prawda jest piękna - takie drzwi, może zrobić każdy. Nie potrzebne są do tego ani specjalne umiejętności, ani mnóstwo czasu. Obejdzie się również bez portfela wypakowanego pieniędzmi :)
Nasze drzwi powstały w jeden weekend. Deski kupiliśmy w Leroy Merlin. Gwoździe i lakierobejcę także. Koszt całych zakupów - 300 zł (lakierobejca została jeszcze użyta do zabezpieczenia parapetów). Do tego reling służący jako klamko-wieszak - 25 zł. Cały nasz projekt wyniósł w sumie 325 zł za drzwi. Całkiem nieźle, prawda? :) Jak wspomniałam wcześniej, system kupiliśmy. Kosztował nas 600 zł. Łączna kwota - 925 zł. Nie mało, ale nasz budżet od początku przewidywał ten wydatek. Nie żałuje ani złotówki wydanej na ten projekt :) Żałuje, że zdjęcia (kiepskiej jakości, przepraszam!) nie oddają uroku drzwi w pełni. W przyszłym tygodniu zaprezentuje Wam całą łazienkę i zadbam wówczas, by fotki były znacznie lepsze :)

Dajcie znać co sądzicie! 


drzwi od stodoły, jak zrobić drzwi od stodoły, drzwi DIY, drzwi drewniane, drzwi z desek, żeliwna szyna do drzwi, system do drzwi przesuwnych

drzwi od stodoły, jak zrobić drzwi od stodoły, drzwi DIY, drzwi drewniane, drzwi z desek, żeliwna szyna do drzwi, system do drzwi przesuwnych

lustro na sznurku, miedziane lustro, okrągłe lustro


Jesteście u mnie po raz pierwszy i nie znacie historii mojego remontu? No to zapraszam Was tutaj na część nr 1, tutaj, na część nr 2 i tutaj, na część nr 3 :)

Pozdrawiam Was ciepło :)
Ania

13 komentarzy

  1. Cudowne! A i nieliczne fragmenty łazienki pokazują, że w całości wygląda na pewno wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa dziękuje pięknie! te słowa to miód na moje serce :D pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. Czekamy na więcej! Uchylone dotychczas rąbki tajemnicy (tego wymarzonego mieszkania, ma się rozumieć) zasiały w wielu z nas, droga Aniu ciekawość tak silą, że najwyższy czas zaprezentować efekt ciężkiej, twórczej pracy. Widziałam płytki na podłodze łazienki i drzwi, i strasznie mi pasują :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś taki system do drzwi? Szukam dokładnie czegoś takiego, ale żeby się dało zamontować dwa skrzydła drzwi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłaś taki system do drzwi? Szukam dokładnie czegoś takiego tylko żeby można było zamontować dwa skrzydła drzwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.barndoors.pl/ :) pozdrawiam!

      Usuń
  5. Proszę o informację gdzie kupić taki system do drzwi. Drzwi są genialne !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje :) system kupiłam w barndoors :) pozdrawiam!

      Usuń
  6. Witam serdecznie. Gratuluję - drzwi są rewelacyjne! I ja o takich marzę. A teraz, gdy przeczytałam i zobaczyłam na własne oczy, że można je mieć, za zdecydowanie mniejsze pieniądze - jest szansa, że i moje marzenie się spełni:) Teraz tylko kwestia, gdzie je "umieścić". U mnie w grę wchodzi tylko jedno miejsce, z tym, że w ścianie, na którą drzwi mogłyby się przesuwać znajdować się będzie półka i obawiam się, czy na drzwiczki od półki nie będą przeszkadzały (drzwi po przesunięciu zasłaniałyby tę półkę w ścianie-nachodziłyby nią). W związku z tym mam pytanie: ile centymetrowy odstęp jest między ścianą a drzwiami? Z góry dziękuję za odpowiedź, Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomyslowe, gratuluję kreatywnosci i talentu. Sama nie wpadłabym nawet na to, że można tak świetnie to wymyślic. :) Aktualnie szukam inspiracji, bo myślę o generalnym remoncie, zarówno jeśli chodzi o drzwi jak i okna pcv cennik kalkulator zawsze w tym wypadku sie przydaje i pozwala na oszacowanie kosztów. Ale inspiracja najważniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł! Ja mam szafę w podobnej stylistyce, a'la drzwi do stodoły, tylko białe. :)

    OdpowiedzUsuń

TOP