Pani Króliczek: Moje mieszkanie - postępy w pracy/ 42
poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Moje mieszkanie - postępy w pracy/ 42


Dziś poniedziałek - czyli zgodnie z tradycją powinnam Wam pokazać inspirujące wnętrze. Będzie jednak inaczej :) Dziękuję  za trzymanie kciuków! W czwartek pojawiła się podłoga! A potem wszystko potoczyło się już bardzo szybko :)  Weekend spędziliśmy składając meble i szorując płytki (dobrze, że w gronie niezawodnych przyjaciół :)) W piątek czeka nas wielka przeprowadzka! Obiecuję Wam, że coraz częściej będę zapraszać Was na posty poświęcone mojemu małemu M3. Już kocham to miejsce! :) Dziś mam dla Was kilka zdjęć :) Mam nadzieje, że zmiany przypadną Wam to gustu!






terrades grafito, happy barok, pufa w kolorze beżu



Chcecie zobaczyć jak było jeszcze parę tygodni temu? Zajrzyjcie tutaj i tutaj. Jutro zapraszam Was na inspirujące wnętrze, a jeszcze w tym tygodniu opowiem Wam więcej o moich drzwiach od stodoły, które są już gotowe i zawieszone :) Więcej na ich temat przeczytacie tutaj.

Pozdrawiam Was serdecznie!
Ania

16 komentarzy

  1. te drzwi to cudo...mnie sie takie marzą do łazienki, no ale ....nie na wszystko jest czas i przede wszystkim kasa....
    z niecierpliwością czekam na kolejne relacje :)
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, dziękuje :) za parę dni pokaże drzwi w całości razem z ceną :) szyna niestety swoje kosztuje, ale wykonanie takich drzwi jest zaskakująco tanie :) pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  2. Pięknie! Płytki podłogowe i u mnie takie :) A przyjaciele, którzy pomagają sprzątać to skarb :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te płytki są świetnie, prawda? :) uwielbiam stać nad nimi i się w nie wpatrywać, ciekawe kiedy mi się znudzi ;)

      Usuń
  3. Płytki biało czarne mi by się nie znudziły! Są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, na to liczę :) cieszę się, że Ci się podobają :) pozdrawiam!

      Usuń
    2. Nie moge patrzeć na tą Twoją podłogę tak mnie jara :)
      Ps czy to sofa Pure?

      Usuń
    3. hahaha bardzo się cieszę ;P :) Tak, sofa pure :D bardzo polecam ! mega wygodna, przyjemniutka w dotyku, no i w ogóle - fajna ;)

      Usuń
    4. Wiem! Miałam ją okazję jakiś czas ją sprzedawać i robiłam to z wielką przyjemnością :)

      Usuń
  4. Tylko kilka fotek a już bym chciała u Ciebie zamieszkać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne mieszkanie! gdzie kupiłaś te krzesła? i te drzwi na szynie? perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ! Dzięki, bardzo mi miło :) Krzesła są z Praktikera a drzwi zrobione własnymi łapkami :) tutaj znajdziesz więcej info na temat drzwi: http://panikroliczek.blogspot.com/2016/04/projekt-diy-drzwi-od-stodoy-fina-44.html pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Cześć! Widzę Eames! Widzę super drzwi przesuwne... i widzę zgrabne nóżki mebli.. Zapowiada się pięknie, ciekawa jestem bardzo! :-))
    Pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie :) pozdrawiam również!

      Usuń
  7. bardzo fajny blog , ekstra inspiracje!
    chcemy z mężem kupić mieszkania nowe krakow jest pięknym miastem, w którym od zawsze chciałam mieszkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie! powodzenia w urządzaniu nowego mieszkanka :) pozdrawiam!

      Usuń

TOP