Pani Króliczek: Kolorowe drzwi - moja mała obsesja/ 37
piątek, 15 kwietnia 2016

Kolorowe drzwi - moja mała obsesja/ 37



Uwielbiam kolorowe drzwi. Ta nieuzasadniona miłość, którą darzę kilka pomalowanych i zbitych ze sobą desek, towarzyszy mi od zawsze. Gdy idę ulicą i dostrzegam barwne drzwi - uśmiecham się. Od początku wiedziałam, że w moim mieszkaniu będą kolorowe drzwi. Marzyłam o żółtych. Poszłam jednak na kompromis (Znowu! Przy kolejnym mieszkaniu to się skończy ;) i drzwi będą niebieskie. W zasadzie już są. Efekt "przed" i w "trakcie", pokazałam Wam tutaj.


Nie rozumiem, dlaczego tak piękny i radosny element wystroju wnętrza, jest traktowany u nas po macoszemu.  Znalezienie niebieskich, żółtych czy czerwonych drzwi graniczy z cudem!  A wiem coś o tym, bo przez kilka miesięcy szukałam tego typu drzwi w rozsądnej cenie. I co? No właśnie nic. Znalazłam może dwa modele, których cena nie miała nic wspólnego z użytym przeze mnie słowem "rozsądny". Jak to się skończyło - już wiecie. Ostateczny efekt wkrótce pojawi się na blogu. A tymczasem zapraszam Was na przegląd barwnych i radosnych drzwi! Liczę, że zadziałają na Was tak jak na mnie :)
                                               

                                                                                             Wiem, że czarne drzwi, nie do końca można nazwać "barwnymi", ale również mi się podobają i nie mogło ich tutaj zabraknąć :)

źródło: pinterest,stadshem.

Macie u siebie kolorowe drzwi ?  A może mój pełen uwielbienia stosunek do nich, jest dla Was zupełnie niezrozumiały? :) Zobaczcie także mój projekt DIY - drzwi od stodoły klik.

Miłego piątku :)
Pozdrawiam,
Ania





15 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. piękne prawda? :) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Piękne! Ja też uwielbiam kolorowe drzwi, które podziwiam będąc za granicą. Niestety u nas króluje brąz... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, zupełnie tego nie rozumiem! W Anglii i Hiszpanii, często natykałam się na piękne, barwne drzwi, a u nas tak buro :(

      Usuń
  3. Ja mam standardowe - wenge. Ale moim marzeniem są żółte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółte są cudowne! szkoda, że mój chłopiec tego nie widzi ;)pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką farbą malowałaś swoje niebieskie drzwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Monika, malowałam je zwykłą farbą do drewna. Niestety nie pamiętam, jakiej firmy. Niestety moje tanie sosnowe drzwi słabo to przyjęły - wypaczyły się w łuk, więc eksperyment pt "niebieskie drzwi" się nie powiódł. :( Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Też mi się marzą...do domu którego jeszcze nie ma ale będzie...ale cena 5tys za drzwi któe znalazłam to sporo....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście, cena dość zaporowa :( bardzo jest kiepsko na rynku z kolorowymi drzwiami. zupełnie nie rozumiem dlaczego!

      Usuń
  7. Witaj,

    Niebieskie drzwi to moje marzenie Ewentualnie zastanawiam sie nad kolorowymi oscieznicami a białymi drzwiami. Czy możesz napisać, gdzie znajdę zdjęcie drzwi już wstawionych? I jak się sprawdzają takie zwykłe drewniane drzwi w użytkowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Doskonale Cię rozumiem - niebieskie drzwi to było moje wielkie marzenie. Znalezienie takich w sklepie za ludzką cenę się nie powiodło, więc postanowiliśmy przeprowadzić eksperyment i pomalować zwykłe drewniane drzwi. Ale kiepsko się do tego zabraliśmy - nie mielismy już zbyt wiele kasy i kupiliśmy najtańsze sosnowe drzwi. Po malowaniu i bejcowaniu niestety się wypaczyły i nie nadawały się do założenia. Dlatego nigdy nie pojawiły się na blogu, a my postawiliśmy na zwyczajne, popularne białe drzwi. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś spełnimy naszą wizję ;) Jeżeli Tobie powiedzie się lepiej niż nam, koniecznie daj znać! Czekam na porady ;) pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. Wielka szkoda... Liczyłam na promyk nadziei, że jednak się uda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie załamuj się ;) My do tego podeszliśmy nieprofesjonalnie. Myślę, że jak kupisz trochę lepsze drewno i pogadasz z fachowcem to bez problemu pomalujesz drzwi :) pozdrawiam

      Usuń

TOP