Pani Króliczek: Inspiracje/mieszkanie pełne kolorów/33
piątek, 8 kwietnia 2016

Inspiracje/mieszkanie pełne kolorów/33

styl skandynawski, styl eklektyzny, biała podłoga

Na kolejny wpis dotyczący inspiracji, miałam Was jak zawsze zaprosić dopiero w poniedziałek. Ale jak zobaczyłam to wnętrze - kolorowe i zupełnie odjechane, wiedziałam, że muszę je Wam pokazać od razu :) We mnie wzbudza całą gamę pozytywnych emocji - kojarzy mi się z beztroskim światem bajek i baśni. Pełno w nim różnych faktur i tkanin, wzorów i barw. Białe, skandynawskie deski pięknie współgrają z bogato zdobionymi żyrandolami. Fantastyczne miejsce, piękne zdjęcia - jak znalazł, na przyjemne powitanie nadchodzącego weekendu!
Zobaczcie sami :)




biała kanapa

pomarańczowe krzesło, białe krzesło, niebieskie krzesło, miętowe krzesło,

barwne mieszkanie w stylu eklektycznym


turkusowa ściania, niebieska ściana

smeg, lodówka smeg, miętowa lodówka, błękitna lodówka, biała kuchnia, kuchnia w stylu rustykalnym, rustykalna kuchnia

retro filiżanki, kolorowa zastawa stołowa, filiżanki w kwiaty, kolorowe kubki

Wspaniała kolekcja kuchennych różności :)

biała kuchnia, styl rustykalny, kolorowa zastawa
kolorowa zastawa


różowa szafa, różowe krzesła, różowe krzesło

łóżko z baldachimem


biała sypialnia, baldachim, łóżko z baldachimem

tapeta, zdobiona tapeta, tapeta w stylu rustykalnym

różowe krzeslo, biała podłoga

A na koniec - dwie cudowne strefy relaksu! 


sposoby na balkon, sposoby na ogród, strefa relaksu

źródło:lightlocations
 
I jak Wam się podoba takie kolorowe wnętrze? Jeżeli jesteście wielbicielami barwnych ścian i akcentów, ale w bardziej stonowanej odsłonie zapraszam tutaj.
Czy widzieliście już post o dwóch niewielkich, ale funkcjonalnie i stylowo urządzonych mieszkaniach ? Nie? To klikajcie :)

Nie wiem jak Wasze plany na weekend, ale moje zapowiadają się ekscytująco - będziemy malować drzwi na niebiesko i robić drewniany blat z desek, który posłuży nam za biurko :) W poniedziałek Panowie położą nam podłogi. Kuchnia również ma się wkrótce pojawić :) Dzieje się!
 
Miłego weekendu!
odpoczywajcie :)
Ania 

8 komentarzy

  1. Mnie się takie plany na wek podobają :-D i to bardzo! jak słyszę malowanie to jestem pierwsza. A inspiracje bardzo ciekawe :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no mi też :) właśnie śmigam do malowania ;) miłego dnia!

      Usuń
  2. Moglabym tam zamieszkać, kocham jak jest kolorowo:) ja wczoraj robilam blat z desek na biurko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo :) będzie można zobaczyć efekt na Twoim blogu ? :) pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wydaje się też bardzo duże. Ale kolory na prawdę boskie. Ostatnio tez przyciągają moja uwagę kolorowe wnętrza. wrzucałam u siebie parę razy kolorowe inspiracje, ale rożnych wnętrz, a tu caluśkie mieszkanie takie piękniutki :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, mieszkanie rzeczywiście jest całkiem przestronne, pewnie dzięki temu ilość barw nie jest przytłaczająca :) Pozdrawiam Ciepło i dziękuje za odwiedziny :)

      Usuń
  4. Piękne wnętrza! Uwielbiam kolorowe krzesła, sama przez jakiś czas miałam pomarańczowe w kuchni. Teraz zastąpiłam je białymi, choć kusi mnie, by do nich wrócić :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Dzięki za odwiedziny :) Widziałam Twoją kuchnie - pali licho z kolorem, Twoje krzesła same w sobie są przepiękne! :)

      Usuń

TOP