Pani Króliczek: Inspiracje / Wnętrze dla miłośników natury/ 43
wtorek, 26 kwietnia 2016

Inspiracje / Wnętrze dla miłośników natury/ 43


kuchnia w stylu skandynawskim, jak urządzić kuchnie w stylu skandynawskim

Wczoraj, zamiast inspiracji pokazałam Wam kilka fotek z pola bitwy, które nie przypomina już zimnej dziupli, pełnej kurzu i pyłu :) Tutaj możecie zobaczyć kilka świeżutkich zdjęć. A dziś, zgodnie z obietnicą, zapraszam Was na spacer po przytulnym i ciepłym mieszkaniu, pełnym zieleni i naturalnych materiałów.


scandinavian kitchen, white kitchen, drewniany blat w kuchni
drewniany blat

złota lampa, lampa do jadalni, jak wybrać lampę do jadalni, złote lampy

pomysły na jadalnie, mała jadalnia, kącik do jedzenia w kuchni


ikea, ikea sinnerlig, ikea ława, dywan w stylu etno

ikea ława z korka, sinnerlig

sypialnia w stylu skandynawskim, niebieski w sypialni, ikea


Więcej pomysłów na oryginalne szafki nocne, znajdziecie tutaj: klik :)

pokój dziecięcy w stylu skandynawskim, styl skandynawski dla dziecka, tipi w pokoju dziecka

pokój dziecięcy w stylu skandynawskim




Szukacie balkonowych inspiracji? Zapraszam tutaj!

Jak Wam się podoba to wnętrze? Jeżeli trafiło w Wasze gusta, zobaczcie także inne, piękne mieszkanie w kolorach natury, klik :)

A już w czwartek zapraszam Was na opowieść o drzwiach od stodoły, czyli moim projekcie DIY :)
Miłego dnia!
Ania

6 komentarzy

  1. Piękne mieszkanie:) cieszy mnie bardzo, że wszyscy się teraz nawracają na rośliny w domu. Ja sama mam wiele doniczek:) i przyznam się w sekrecie, że czasami przechodząc obok jakiejś zmarniałej sztuki w centrum handlowym (takiej już przecenionej) to kupuję i reanimuję. Satysfakcja gwarantowana:)
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postawa godna podziwu! Mnie zawsze rozczulają rzeczy, które mają jakieś drobne wady. Bo kto je kupi i się nimi zaopiekuje, jak nie ja? ;)) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Znowu przepiękne, klimatyczne wnętrze, gdzie co prawda króluje biel na ścianach ale za to zieleń kwiatów, niebanalne przedmioty, choć proste w formie nadają mu naturalnego i przytulnego charakteru. To mieszkanie jest wysmakowane i według mnie ma charakter. Ten, kto je urządzał, wiedział, czego chce. Ja też bym tu mogła mieszkać z wielką radością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za piękny komentarz! Zgadzam się w 100% :) pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Widzę, że rośliny wracają do łask ;) Fajne mieszkanie, bardzo przytulne, myślę, że podobałoby się mojej mamie (pani biolog) ;) Nie wiem czemu ( może to właśnie przez botaniczne wstawki), ale od razu przyszła mi na myśl, wyślę jej ;) Ciekawe co powie.
    Fajnego dnia :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkanie wygląda na bardzo chłodne. Dominuje biel. Za kilka lat gdy rośliny się rozrosną będzie przytulniej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

TOP