Pani Króliczek: Inspiracje/ szare sypialnie/ 41
piątek, 22 kwietnia 2016

Inspiracje/ szare sypialnie/ 41


Subtelne szarości wydają się być idealnym kolorem do sypialni - koją zmysły, uspokajają i są idealnym tłem dla dekoracji. Poznajcie trzy wyjątkowe sypialnie. Wszystkie utrzymane w delikatnych odcieniach szarości z dodatkiem bieli. Którą najchętniej widziałybyście w swoim mieszkaniu? Zapraszam do oglądania!



1. Gołąbkowa sypialnia z minimalistyczną lampką




2. Zdecydowany odcień szarości






3. Sypialnia z zawadiacką szarą tapetą 


ikea, łóżko ikea, zagłówek ikea, białe łóżko malm, brimnes
biurko w sypialni, toaletka w sypialni, miejsce do pracy w stylu skandynawskim
toaleta w sypialni, miejsce do pracy w sypialni w stylu skandynawskim
szare cotton balls, grey bedroom

Która podoba się Wam najbardziej? :)
Jeżeli lubicie cykl inspiracje, zobaczcie także radosne mieszkanie z błękitną lodówką tutaj i oryginalne mieszkanie na strychu tutaj. A jeżeli tak jak ja, nie cierpicie przeprowadzek, rzucie okiem na mój poradnik, dostępny jest, o tu

Pozdrawiam Was ciepło!
Miłego weekendu :)
Ania

6 komentarzy

  1. Ta pierwsza mnie urzekła. Jasny, subtelny odcień szarości i minimum rzeczy wokół. W takiej sypialni odpoczywałabym najchętniej. Wreszcie odważę się pomalować na biało moją starą, sosnową komódkę. Mam idealny wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! jestem ciekawa jak będzie wyglądać Twoja komoda po zmianach! Można liczyć na jakieś fotki ? :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. mnie tez podoba się ta pierwsza, jasny kolor, duża szafa, te akceptuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pierwsza minimalistyczna ale piękna :) Duża szafa, zawsze super :D

      Usuń
  3. A ten abażur i lustro ! Chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, taaak lustro super, jak takie znajdę to dam znać na blogu :) pozdrawiam!

      Usuń

TOP