Pani Króliczek: Inspiracje/ Przestronna kawalerka na strychu/ 36
środa, 13 kwietnia 2016

Inspiracje/ Przestronna kawalerka na strychu/ 36

skośny dach w kuchni
To mieszkanie zrobiło na mnie ogromne wrażenie - jest po prostu piękne. Gdybym miała coś w nim zmienić, to może dodałabym szczyptę koloru i z pewnością wydzieliła osobną sypialnie. Całość jednak jest niemalże doskonała - kuchnia, belki na suficie, no i drzwi do garderoby...obłędne! :)
Zapraszam do oglądania!


Pierwsze pytanie, które mi się nasuwa gdy oglądam to mieszkanie brzmi: "czy to jeszcze kawalerka, czy już nie?" Niby mamy jeden pokój, wspólną przestrzeń, ale trudno ją porównać do tych, które pokazywałam Wam tutaj. W końcu to wnętrze ma aż 47 metrów! Spory metraż jak na kawalerkę prawda? :)

                                
kuchnia w stylu skandynawskim, skośne ściany w kuchni, półki zamiast szafek w kuchni, biała kuchnia

biała kuchnia, kuchnia na poddaszu, skośne ściany w kuchni, półki zamiast szafek w kuchni

jadalnia z okrągłym stołem, okrągły stół dla 4 osób, jadalnia w stylu skandynawskim
salon w stylu skandynawskim, skośne ściany w salonie, szara kanapa w salonie, skośne ściany w salonie
sypialnia w kawalerce, kącik do spania w kawalerce, aneks sypialniany w kawalerce, sypialnia w stylu skandynawskim
sypialnia w stylu skandynawskim, sypialnia w kawalerce, sypialnia ze skośnymi ścianami
drzwi przesuwne do garderoby, drzwi z okrągłą szybą, system do drzwi przesuwnych, drzwi przesuwne w stylu skandynawskim
pomysły na garderobe, jak zorganizować małą garderobę? jak urządzić małą garderobę
płytki w przedpokoju, sposoby na mały przedpokoj
mała łazienka w stylu skandynawskim
jak urządzić balkon? sposoby na balkon
 źródło:stadshem

I jak Wam się podoba taka otwarta przestrzeń? Rzućcie okiem także na skandynawskie mieszkanie z białą podłogą klik.

A jeśli chcecie poznać moje mieszkanie (a raczej zmagania z remontem czyli relację z bitwy) zapraszam Was tutaj i tutaj  :)

Pozdrawiam!
Ania:)

14 komentarzy

  1. Uwielbiam Twojego bloga Aniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy podobną wrażliwość estetyczną, ta kawalerka, którą tu zaprezentowałaś jest przeurocza, jest taka, w jakiej chciałabym mieszkać. Za kazdym razem, kiedy przegladam Twoje nowe propozycje serce mi się raduje:) i czekam z niecirpliwością na kolejne. Masz świetny gust. Mam nadzieję, że uda Ci się to Twoje M3, takie właśnie w Twoim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci za te słowa! Są dla mnie naprawdę bardzo ważne! Gdybyś mnie teraz widziała zobaczyłabyś tylko wielki uśmiech od ucha do ucha :) Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  3. Ja też pozdrawiam i śledzę dalej. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mieszkanie! Choć ja osobiście zmieniłabym kolor ścian na biały, bo sama mam beżowe i już nie mogę na nie patrzeć ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej! też bym zmieniła, pewnie poszłabym w biały lub szary ;)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Zachwycające. Trochę mnie razi łóżko zaraz przy wejściu, ja bym nie mogła tak spać, ale poza tym jest po prostu obłędne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Taaak, łóżko jest w dziwnym miejscu ;)Taka duża przestrzeń, może dałoby się to rozwiązać inaczej :) pozdrawiam!

      Usuń
  6. Świetne miejsce :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba :) również pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny :)

      Usuń
  7. Przecie jest cudownie! I jeszcze taki taras ! pomieszczenie mega przestronne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne wnętrze. ma piękne detale! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiło mnie bardzo drzwi. Można wiedzieć skąd są?

    OdpowiedzUsuń

TOP