Pani Króliczek: Inspiracje/ obłędne skosy, cegła i drewno/ 40
środa, 20 kwietnia 2016

Inspiracje/ obłędne skosy, cegła i drewno/ 40


To zdjęcie mówi samo za siebie - mam dziś dla Was wyjątkowe mieszkanie! Skosy, odkryta cegła, biel, drewno...Czy może być lepiej ? Jeżeli lubicie takie klimaty, zapraszam do oglądania! Gwarantuje wyśmienite doznania estetyczne :) ! Bierzcie kubki z kawą i podziwiajcie...




Mieszkanie jest dwupoziomowe. Łącznie ma 68 metrów. Nie będę wymieniała, co mi się w nim podoba, bo szybko byście zasnęły i nawet zapach świeżej kawy, nie postawiłby Was na nogi :) Trochę mnie już znacie, więc wiecie - kocham całe to wnętrze :) Delektujcie się więc razem ze mną! Zapraszam do oglądania!




















źródło: alvhemmakleri

I jak Wam się podoba?? :) Jestem ciekawa, czy podzielacie mój zachwyt! :) Tutaj znajdziecie piękne mieszkanie, w tym samym klimacie (skosy, belki, ochy i achy ;)) 

Ze spraw mieszkaniowych ( jeżeli jesteś u mnie pierwszy raz, zerknij tutaj tutaj ) jutro jest ważny dzień. Ponownie przybywają Panowie od podłogi...czy posadzka będzie już sucha? To pytanie, dręczy mnie i w dzień i w nocy! Nie ukrywam - bardzo na to liczę! Proszę, trzymajcie kciuki! :) Bo choć nienawidzę przeprowadzek, o czym pisałam tutaj, to tym razem, czekam niecierpliwie (delikatnie mówiąc) na moment, kiedy będę mogła pozbierać swoje fatałaszki, wziąć koty pod pachę i wkroczyć z narzeczonym do swojego M3! W końcu będę mogła się urządzać. A Was regularnie maltretować  zdjęciami mojego mieszkania! ;) 

Pozdrawiam Was ciepło!

Ania

9 komentarzy

  1. Pierwsze zdjęcie - kapitalny pomysł na wykorzystanie belek pod dachem na półki na książki, bardzo mi się to podoba. Ogólnie marzy mi się, żeby mój nieużywany na razie strych też wreszcie przerobić na taki pokój cudo. Świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, masz strych ? :) to masz wielki potencjał do wykorzystania! :)

      Usuń
  2. jak wszystko u Ani ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc ogólnie to jest tu zbyt mało koloru..., ale wnętrze jest świetne! to drewno mnie zachwyca najbardziej. te belki które się pojawiają to tu to tam bardzo ocieplają cały dam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chętnie bym rzuciła gdzieś odrobinę koloru. Ale to wnętrze stanowi też doskonałą bazę :) Łatwo można je ożywić kilkoma drobiazgami :) Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

      Usuń
  4. Cudne, ciepłe, aromatyczne ;), ale dla mnie nice zbyt monochromatyczne :P Gdzie te kolory? Gdzie te przyprawy :D?
    Pozdrawiam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Trochę koloru by się przydało :) w moim m3 będzie go trochę, także zapraszam - niedługo pojawią się fotki :)

      Usuń
  5. Jak jest biało jest pięknie - i cała ta biel ze zdecydowanymi dodatkami robi taki klmat jaki mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

TOP