Pani Króliczek: inspiracje/ moje ulubione mieszkanie/38
poniedziałek, 18 kwietnia 2016

inspiracje/ moje ulubione mieszkanie/38


biała kuchnia, czarna kuchnia, kafelki metro, białe płytki metro, półki w kuchni, półki zamiast szafek w kuchni, lampy żarówki, duża lampa nad stołem

Początek tygodnia nie rozpieszcza nas przyjemną aurą. By troszkę osłodzić sobie i Wam, ten przepełniony bólem i smutkiem poranek (wczesna pobudka + praca + zimno i buro na dworze ;)) zapraszam Was na spacer po wyjątkowym wnętrzu. 


Uwielbiam to mieszkanie. Czuję w nim lekkość, nonszalancję i sporą dawkę poczucia humoru. Kupuję wszystko - półki w kuchni, kable, miedziane rurki, zwisające lampy. Szalone obrazy, barwne dywany i obłędne drewniane drzwi. Wiem, że może się wydawać zagracone, ale dla mnie każdy element tworzy spójną i intrygującą kompozycję. Jestem ciekawa, czy w Was też wywoła takie pozytywne uczucia :)
drewniany stół do jadalni, biała kuchnia, czarna kuchnia, otwarte półki w kuchni

płytki metro, białe płytki z czarną fugą

smeg błękitny, lodówka w stylu retro, miętowa lodówka, SMEG, lodówka smeg



niebieska lodówka, lodówka w stylu retro, SMEG, miętowa lodówka

smeg lodówka




jak urządzić mały balkon?




źródło:alvhemmakleri

I jak wrażenia? :) 
Jeżeli wolicie bardziej stonowane wnętrza, na pewno spodoba się Wam piękne mieszkanie na strychu klik lub naturalne, minimalistyczne wnętrze klik. A jak lubicie trochę zwariowane i kolorowe mieszkania to zajrzyjcie tu i tu :)

Z moich mieszkaniowych nowości, mam dobre i złe wieści. 
Pierwsza dobra jest taka, że łazienka jest prawie gotowa! Czeka tylko na lampy i lustro. Drzwi z projektu DIY (pisałam o nich tutaj) prezentują się naprawdę fajnie! Oznacza to, że na początku przyszłego tygodnia umieszczę obszerny wpis z fotkami łazienki i dokładnym jej kosztorysem :)

Druga, przykra wiadomość - odniosłam porażkę w związku z niebieskimi drzwiami :( Próbujemy je ratować, ale szanse mamy marne...więcej o tym napiszę Wam na dniach. Tutaj pisałam o mojej miłości do kolorowych drzwi. Naprawdę nie chce z nich rezygnować!

Pozdrawiam Was ciepło!
Proszę, trzymajcie kciuki za moje niebieskie drzwi! ;)
Ania

2 komentarze

  1. Oj wcale się nie dziwię :) Mi podoba się tu nabardziej podłoga w salonie i kuchni. I sam pomysł na sypialnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podłoga jest piękna. zawsze się zastanawiam, czy biała pogoda jest praktyczna? trzeba znaleźć kogoś kto taką posiada i podpytać :)

      Usuń

TOP