Pani Króliczek: Inspiracje / mieszkanie z białą podłogą i liskiem/34
poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Inspiracje / mieszkanie z białą podłogą i liskiem/34

sypialnia w stylu skandynawskim, biała sypialnia, jasna sypialnia

Pogoda nas nie rozpieszcza. Zimny i deszczowy weekend spędziłam na budowie, malując drzwi i szorując kafle w przedpokoju. Dziś zapowiada się emocjonujący dzień - pojawią się panele! Ale o postępach z remontu będzie jutro. Jest poniedziałek, a to oznacza, że mam dla Was porcję inspiracji. Tym razem zapraszam do radosnego mieszkania, pełnego obrazów, barwnych detali i zwierzęcych motywów. 


Mieszkanie ma 45 metrów, składa się z salonu, kuchni, łazienki, sypialni i przedpokoju.


zdjęcia ptaków, rysunki ptaków, salon w stylu skandynawskim, szara sofa

IKEA PS, szafka z Ikea, szafka pod telewizor z Ikea

biała podłoga, biała podłoga z desek, salon w stylu skandynawskim

rysunki ptaków,rysunki roślin, lis, lisek

biała podłoga

ikea kuchnia, biała kuchnia z drewnianym blatem, mozaika nad blatem, kuchnia w stylu skandynawskim

kuchnia w stylu skandynawskim, jadalnia dla dwojga, stół dla dwojga, rozkładany stół, tapeta w stylu skandynawskim

Kuchnia zaskakuje wielobarwną tapetą, która świetnie współgra z żółtą lampą. Szukacie tapety w stylu skandynawskim?
Zerknijcie tutaj :)

rozkładany stół dla dwóch osób, żółta lampa, tapeta w stylu skandynawskim

sypialnia w stylu skandynawskim, jasna sypialnia, szafka nocna ikea, pomysły na szafki nocne

Stylowe krzesło w roli szafki nocnej? Dlaczego nie! Szukacie więcej pomysłów na niebanalne szafki nocne? Zapraszam tutaj :)

ikea besta burs biurko, biurko ikea, miejsce do pracy ikea, miejsce do pracy w stylu skandynawskim, domowe biuro w stylu skandynawskim

sypialnia w stylu skandynawskim, ikea besta burs, ikea biurko,białe biurko

ikea, sypialnia w stylu skandynawskim, białe podłogi

IKEA PAX, SZAFA IKEA, jak zorganizować szafę? Jak urządzić szafę

szachownica, przedpokój w stylu skandynawskim, szachownica w przedpokoju

łazienka w stylu skandynawskim, jak urządzić małą łazienkę?

źródło: alvhemmakleri.se

Jak Wam się podoba dzisiejsza inspiracja? W tym mieszkaniu najbardziej urzekła mnie sypialnia. Spokojnie, mogłabym taką mieć :) A Wy?
Jeżeli jeszcze nie widzieliście, zobaczcie również mieszkanie pełne kolorów klik, dwie urocze kawalerki klik, i jasny apartament z piecem kaflowym klik.

Moje mieszkanie, możecie zobaczyć tutaj, a jak jesteście ciekawi jak się zmieniło, odwiedźcie mnie jutro :) będzie mi bardzo miło!

Za dwa tygodnie przeprowadzka! Radość jest ogromna! (zmęczenie również ;))

Pozdrawiam ciepło!
Ania

5 komentarzy

  1. proszę napisz jaka to szara farba na ścianie w salonie....bardzo ładny odcień a ja właśnie poszukuję odpowiedniej szarości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chciałabym wiedzieć, ale nie znalazłam takiej informacji :( ale wydaje mi się, że podobny efekt uzyskasz farbą magnat szary piryt (testowałam go u siebie), pozdrawiam!

      Usuń
  2. bardzo prosze o info - nazwa tej pieknej tapety w kuchni z kolorowymi kieliszkami, czy gdzieś w Polsce można taką dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Niestety nie natrafiłam nigdzie na tę tapetę :( Nie wiem czy jest dostępna w Polsce. Tutaj: http://panikroliczek.blogspot.com/2016/03/jak-wybrac-tapete-scienna-przeglad.html#more podałam linki do sklepów internetowych, które mają bogaty wybór tapet, może znajdziesz coś podobnego? :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Bede szukac, dzieki bardzo za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń

TOP