Pani Króliczek: Inspiracje / Leśna chatka /45
piątek, 29 kwietnia 2016

Inspiracje / Leśna chatka /45


Dziś nie miało być inspiracji, ba! Nie przewidywałam nawet wpisu. Ale jak zobaczyłam tę leśną chatkę, wiedziałam, że muszę Wam ją jak najszybciej pokazać!:)  W takim miejscu mogłabym zamieszkać - dookoła las i cisza, z dala od sąsiadów! W środku urządzona jest w sielskim, wiejskim stylu. Zobaczcie sami!



Ten niewielki domek, ma tylko 60 m2! Trzy pokoje - salon i dwie sypialnie na piętrze, tworzą zgrabną całość.


jak odnowić stary dom, ikea, krzesła vintage, czerwone krzesła

wiejska kuchnia, krzesła vintage, krzesła diy, czerwone krzesła




jasny salon, mały salon, IKEA DYWAN, IKEA OWCZA SKÓRA


IKEA KANAPA, BIAŁA SOFA, IKEA SOFA
TAPETA W STYLU SKANDYNAWSKIM, tapeta w przedpokoju

Lubicie tapety? To na pewno praktyczne rozwiązanie do przedpokoju - ściana będzie się mniej brudzić. U mnie w mieszkaniu jest biało i już wiem, że niebawem będzie szaro ;) Jeżeli szukacie tapety w stylu skandynawskim, zapraszam tutaj.

sypialnia w stylu wiejskim, sypialnia rustykanlna, styl rustykalny, tapeta w sypialni

tapeta w sypialni

Krzesło w roli stolika nocnego? Czemu nie! To niedrogie i oryginalne rozwiązanie. Inne pomysły na tanie szafki nocne podsunęłam Wam tutaj.

sypialnia w stylu rustykalnym, sypialnia w stylu wiejskim


Jak Wam się podoba? Czy chciałybyście mieszkać w takiej okolicy? Ja na pewno! :)
Jeżeli jeszcze nie widziałyście mieszkania w kolorach natury, zajrzyjcie tutaj.

Życzę Wam miłego weekendu! Mnie czeka przeprowadzka :) Po weekendzie zaprezentuje Wam moją łazienkę! Mam nadzieje, że do mnie wpadniecie :) A wczoraj, pokazywałam Wam mój ukończony projekt DIY, drzwi od stodoły, o tutaj:)

Pozdrawiam Was ciepło!
Ania

7 komentarzy

  1. No coś pięknego! Oczywiście zamieszkałabym w takim domku na tydzień, ba, dłużej też bym mogła tam odpoczywać. Taki niepozorny z zewnatrz, a taki uroczy w środku. Kuchnia szczególnie urzeka m. in. pieknymi pojemniczkami na przyprawy, starym piecem. Kominek! I ta cudna werandka! Dużo by pisać! Coś pięknego i zaraz się marzy, bo też by się chciało mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabym mieszkać i to od zaraz.... cudne przytulne mieszkanko i wokół cisza..... tylko odpoczywać....

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne wnętrze! :) zatrzymałam uwagę na tapecie w sypialni, bo jej pasy są do siebie niedopasowane... stwierdziłam jednak, że jest to zrobione specjalnie i nawet mi się to podoba :o spokojna okolica dla mnie tylko na krótki okres czasu. zanudziłabym się, ale dom z zewnątrz także imponujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście pasy są niedopasowane :) wcześniej tego nie wdziałam ;)pozdrawiam!

      Usuń
  4. Cudowny domek :) taki romantyczny, przytulny :)

    OdpowiedzUsuń

TOP